Strona 1 z 1

: wt lip 21, 2009 14:01
autor: GRIZLI
Skoro masz już kolego wszytsko ładnie rozmontowane, nie pozostanie Ci nic innego, jak jeszcze odkręcić 2 nakrętki na łączniku krzyżaka kolumny oraz wykręcić 2 śruby od spodu, trzymajace regulator wysokości kolumny. Potem wyciągasz całą kolumnę, odkręcasz połowę krzyżaka, ktora jeszcze siedzi na kolumnie, wyciągasz z rury drążek kierownicy i wtedy dopiero masz dojście do śrubki, która trzyma kostke stacyjki. Innego wyjścia nie ma a i to nie jest najgorsze. 2 tygodnie temu robiłem taką wymianę. W sumie wszystko przy :kufel: zajmuje nie więcej jak godzinkę.
Możesz nie odkręcać całej kolumny ale zakładanie spręzyny i krzyżaka na leżąco w bardzo niewygodnej pozycji, nie nalezy ani do przyjemnych ani szybkich zadań.

: wt lip 21, 2009 20:02
autor: Byku21

: wt lip 21, 2009 22:04
autor: roger18sx
a po co cała kolumne wyciagac skoro mozna odkrecic i wyjac srube z obudowy przy krzyzaku i wyjac sama oske ze stacyjka.

: wt lip 21, 2009 22:15
autor: dnadna
czemu ten opis takie skomplikowany ?
predzej przelec ten :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173289

: śr lip 22, 2009 09:42
autor: Byku21
a po co cała kolumne wyciagac skoro mozna odkrecic i wyjac srube z obudowy przy krzyzaku i wyjac sama oske ze stacyjka.
U niego inaczej się nie dało...

: śr lip 22, 2009 18:57
autor: marek245
dokladnie tak jak GRIZLI napisal inaczej tego nie wymienisz ostatnio sam to wymienialem i niestety bez wyciagniecia kolumny nic nie zdzialasz pozdr.

: śr lip 22, 2009 19:22
autor: dnadna
marek245 pisze:dokladnie tak jak GRIZLI napisal inaczej tego nie wymienisz ostatnio sam to wymienialem i niestety bez wyciagniecia kolumny nic nie zdzialasz pozdr.
ciekawe po co , ale jak komuś się nudzi ...