: wt lip 21, 2009 14:01
Skoro masz już kolego wszytsko ładnie rozmontowane, nie pozostanie Ci nic innego, jak jeszcze odkręcić 2 nakrętki na łączniku krzyżaka kolumny oraz wykręcić 2 śruby od spodu, trzymajace regulator wysokości kolumny. Potem wyciągasz całą kolumnę, odkręcasz połowę krzyżaka, ktora jeszcze siedzi na kolumnie, wyciągasz z rury drążek kierownicy i wtedy dopiero masz dojście do śrubki, która trzyma kostke stacyjki. Innego wyjścia nie ma a i to nie jest najgorsze. 2 tygodnie temu robiłem taką wymianę. W sumie wszystko przy
zajmuje nie więcej jak godzinkę.
Możesz nie odkręcać całej kolumny ale zakładanie spręzyny i krzyżaka na leżąco w bardzo niewygodnej pozycji, nie nalezy ani do przyjemnych ani szybkich zadań.
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
Możesz nie odkręcać całej kolumny ale zakładanie spręzyny i krzyżaka na leżąco w bardzo niewygodnej pozycji, nie nalezy ani do przyjemnych ani szybkich zadań.