Strona 1 z 2

Auto nie odpala

: pn lip 20, 2009 20:11
autor: djnox
Moj brat ma problem ze swoja dwojeczka a mianowice rano wszystko bylo jeszcze ok po pracy tez dojechal do domu ale nagle mu zgasl i nie chcial odpalic sprawdzilismy juz cewke kopólke przewody modół i nic juz nie wiemy gdzie szukac auto kreci ale nie odpala i nie ma iskry

: pn lip 20, 2009 20:43
autor: Byku21
nie ma iskry na świecach ma się rozumieć??

: pn lip 20, 2009 20:45
autor: wojtas4589
z tego co piszesz to pozostał tylko hall do sprawdzenia

: pn lip 20, 2009 21:46
autor: djnox
wojtas4589 pisze:z tego co piszesz to pozostał tylko hall do sprawdzenia
tzn??? o co chodzi bo nie wiem

[ Dodano: 20 Lip 2009 21:47 ]
Byku21 pisze:nie ma iskry na świecach ma się rozumieć??

dokladnie tak

: pn lip 20, 2009 21:52
autor: Byku21
do aparatu zaplonowego dochodzi wtyczka na 3 piny
na gniezdzie w aparacie jest oznaczenie +, 0, -
sprawdz czy powlaczeniu zaplonu jest napiecie pomiedzy + i -
jezelinapecie dochodzi to bierzesz diode LED z rezystorem tak by dzialala na 12V i podpinasz ja pod + i 0 (oczywiscie odpowiednia polaryzacja diody), krecisz rozrusznikiem i patzysz czy dioda mruga, jezeli mruga to hall dobry, jezeli nie to uszkodzony
jezeli dioda mruga to prawdopodobnie uszkodzony modul zaplonowy, modul znajduje sie na podszybiu po stronie kierowcy, jest podlaczony za pomoca 7 pinowej wtyczki
cytat kolegi agrala

: pn lip 20, 2009 21:55
autor: djnox
Byku21 pisze:
do aparatu zaplonowego dochodzi wtyczka na 3 piny
na gniezdzie w aparacie jest oznaczenie +, 0, -
sprawdz czy powlaczeniu zaplonu jest napiecie pomiedzy + i -
jezelinapecie dochodzi to bierzesz diode LED z rezystorem tak by dzialala na 12V i podpinasz ja pod + i 0 (oczywiscie odpowiednia polaryzacja diody), krecisz rozrusznikiem i patzysz czy dioda mruga, jezeli mruga to hall dobry, jezeli nie to uszkodzony
jezeli dioda mruga to prawdopodobnie uszkodzony modul zaplonowy, modul znajduje sie na podszybiu po stronie kierowcy, jest podlaczony za pomoca 7 pinowej wtyczki
cytat kolegi agrala
modól tez sprawdzalem :) zalozylem bratu modol ze swojej dwojeczki i nic a ja na jego modóle odpalilem normalnie auto

: pn lip 20, 2009 22:00
autor: Byku21
a reszta??

: pn lip 20, 2009 22:06
autor: wojtas4589
djnox, niechodzi o modół tylko o aparat zapłonowy, w nim jest czujnik halla

: pn lip 20, 2009 22:08
autor: djnox
Byku21 pisze:a reszta??
tzn

: pn lip 20, 2009 22:09
autor: Byku21
przeczytaj opis dokładnie kilka postów wyżej ten co czytałeś nie dokładnie...

: pn lip 20, 2009 22:09
autor: djnox
wojtas4589 pisze:djnox, niechodzi o modół tylko o aparat zapłonowy, w nim jest czujnik halla
acha czyli jesli ten czujnik jest walniety co nalezy zrobic a moze to byc tez wina przekaznika ????

: pn lip 20, 2009 22:10
autor: daroo00
U mnie swego czasu było podobnie...
No i tak jak koledzy pisali czujnik halla...
Jakieś 250 zł u mechanika :( bo sam nie miałem czasu...

: pn lip 20, 2009 22:14
autor: Byku21
sprawdzaj i później zobaczymy co dalej...

: pn lip 20, 2009 22:14
autor: wojtas4589
djnox pisze:
wojtas4589 pisze:djnox, niechodzi o modół tylko o aparat zapłonowy, w nim jest czujnik halla
acha czyli jesli ten czujnik jest walniety co nalezy zrobic a moze to byc tez wina przekaznika ????
na 95% to hall, najlepiej podmień sie z bratem całym aparatem zapłonowym, zobaczysz że zapali