lampka samochód z kluczykiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
lampka samochód z kluczykiem
Witam koledzy mam może banalne pytanie a przeszukałem forum i nic.Chodzi o lampke na desce z samochodem i kluczykiem w środku,czasami rano gdy chce odpalić pozapłonie nie gaśnie mi ta lampka i wyświetla mi się komunikat immo active oczywiście nie ma sensu zapalać bo zaraz zgaśnie muszę za każdym razem wyjąć kluczyk i pare razy zamknąć i otworzyć samochód pilotem i wszystko wraca do nomy koledzy co się dzieje coraz częściej muszę się z tym szarpać !!!
"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."
Witam
Napewno jest to problem z immobilajzerem po prostu nie widzi go w kluczyku... Moim zdaniem nie ma co samemu grzebać tylko jedz do elektryka i niech Ci podepnie na błedach Ci na pewno wyjdzie, Może to być wina stacyjki (wkładki) lub kluczyk się rozkodował czy coś w tym rodzaju... Nie znam się tak dobrze na tym ale taki sam problem ma znajomy w pasacie i okazało się że wkładka w stacyjce jest walnięta...
Pozdrawiam
Napewno jest to problem z immobilajzerem po prostu nie widzi go w kluczyku... Moim zdaniem nie ma co samemu grzebać tylko jedz do elektryka i niech Ci podepnie na błedach Ci na pewno wyjdzie, Może to być wina stacyjki (wkładki) lub kluczyk się rozkodował czy coś w tym rodzaju... Nie znam się tak dobrze na tym ale taki sam problem ma znajomy w pasacie i okazało się że wkładka w stacyjce jest walnięta...
Pozdrawiam
safik25, a jesteś pewny, że masz oryginalny kluczyk?
Raz na kilka miesięcy też mi coś miga z tym immo po odpaleniu, vag kiedyś nawet jakiś błąd pokazał, ale nie pamiętam w jakich okolicznościach. W każdym razie znajomy, który mi tego kompa podpinał, zadał mi to samo pytanie. Może to jakoś Cię naprowadzi bo ja nie zawracałem sobie tym głowy raczej. ;]
Raz na kilka miesięcy też mi coś miga z tym immo po odpaleniu, vag kiedyś nawet jakiś błąd pokazał, ale nie pamiętam w jakich okolicznościach. W każdym razie znajomy, który mi tego kompa podpinał, zadał mi to samo pytanie. Może to jakoś Cię naprowadzi bo ja nie zawracałem sobie tym głowy raczej. ;]
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 09:56 przez brz, łącznie zmieniany 2 razy.
• t h e r e ' s •• m o r e •• t o •• l i f e •• t h a n •• c a r s •• a n d •• g i r l s •• b u t •• n o t •• m u c h •
SPRZEDAM RESZTKI GRATÓW PO GOLFIE --> http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=293690" onclick="window.open(this.href);return false;
no tak kolego faktycznie nie mam pojęcia czy kluczyk jest oryginalny,ale dużo ganiam nie tylko po Polsce i niechcę aby znalazł się w sytuacji gdzie nie będę mógł odpalić samochodubrz pisze:safik25, a jesteś pewny, że masz oryginalny kluczyk?
Raz na kilka miesięcy też mi coś miga z tym immo po odpaleniu, vag kiedyś nawet jakiś błąd pokazał, ale nie pamiętam w jakich okolicznościach. W każdym razie znajomy, który mi tego kompa podpinał, zadał mi to samo pytanie. Może to jakoś Cię naprowadzi bo ja nie zawracałem sobie tym głowy raczej. ;]
a dla wtajemniczonych podłączyłem VAG-a i taki oto błąd pokazał na czarnej skrzynce 17978 może ktoś rozumie o co z tym chodzi ? co jak to naprawić
"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."
odpowiedzi na Twoje pytania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=207296
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107388
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202728
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=207296
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107388
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202728
[b]148KM/326Nm[/b]
- mirek99mtg
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 23, 2008 20:46
- Lokalizacja: małopolskie
Ja też miałem przejścia z immo i pomógł gość który pracuje w ASO Seata, popsikał złącza pod licznikiem ( tam jest immo ) i przy czytniku w stacyjce jakimś preparatem, dodatkowo poprawił lutowania w liczniku i od kilku miesięcy problem nie powrócił. Mówił też, że w Skodzie Octavii trafiały się wadliwe wiązki elektryczne i przez to immo świrowało. Octavia i Golf IV mają dużo wspólnego więc może coś być z tymi kablami
To ja się dołączę do pytania.
Od okołu pół roku raz na jakiś czas zapala mi się kontrolka immo.
Samochód w tym czasie potrafił mi nie odpalić, ale dosyć często pomimo świecącej kontrolki palił bez problemu. Aż do wczoraj. Kontrolka immo świeci za każdym razem jak przekręcę kluczyk. Samochód nie odpala.
Na elektryce się nie znam. Dostępu do VAGa nie mam.
I teraz pytanie.
Na ile w domowych warunkach jestem w stanie wykluczyć winę rozkodowanego transpondera w kluczyku, lub błąd w instalacji.
Jak to sprawdzić.
Samochód to VW Bora V5 1999 rok.
Od okołu pół roku raz na jakiś czas zapala mi się kontrolka immo.
Samochód w tym czasie potrafił mi nie odpalić, ale dosyć często pomimo świecącej kontrolki palił bez problemu. Aż do wczoraj. Kontrolka immo świeci za każdym razem jak przekręcę kluczyk. Samochód nie odpala.
Na elektryce się nie znam. Dostępu do VAGa nie mam.
I teraz pytanie.
Na ile w domowych warunkach jestem w stanie wykluczyć winę rozkodowanego transpondera w kluczyku, lub błąd w instalacji.
Jak to sprawdzić.
Samochód to VW Bora V5 1999 rok.
- mirek99mtg
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 23, 2008 20:46
- Lokalizacja: małopolskie
U mnie pomagało odpięcie akumulatora na około 30-40 minut, potem immo działało chwilę dobrze ale problem i tak powracał wcześniej lub póżniej. Jeśli u ciebie będzie tak samo to kluczyk jest OK. Tylko pamiętaj żeby odpinać klemę minusową.
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 21:30 przez mirek99mtg, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze, można przeczyścić, ale to tylko na jakiś czas pomoże, najlepiej zrobić jak kolega mówi, bo będzie spokój na lata.jeryk10 pisze:Sa kabelki immo do polutowania Kiedys to na forum opisywalem jak to zrobic Poszukaj ten post
Dość częsta przypadłość, ostatnio właśnie z tym zrobiłem.
Ok kabelek od strony stacyjki zlutowany ponownie. Niestety nie wiem jak się dobrać do licznika, a problem z odpalaniem jest nadal. Poza tym od kręcenia wysiadł aku i teraz jest w trakcie ładowania. Zastanawiam się czy to możliwe, że te wszystkie problemy może powodować stary akumulator ?
[ Dodano: 22 Wrz 2009 19:20 ]
Nie wiem co z tym zrobić.
Interesuje mnie ten błąd
01176 - Key
07-00 - Signal too Low
[ Dodano: 23 Wrz 2009 11:49 ]
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
Dodatkowo przy naładowanym akumulatorze. po pracy z VAGiem około 4 godzin i przy paru próbach odpalenia auta, zdechł mi aku.
Czy jest możliwość, że wszystkie problemy są przez aku, lub jakieś zwarcie.
[ Dodano: 22 Wrz 2009 19:20 ]
Po podłączeniu Vagiem wyskakują mi takie błędy.VAG-COM Version: Release 409.1-S
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 071 906 018 R
Component: MOTRONIC M3.8.3 HS V03
Coding: 00000
Shop #: WSC 06520
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: 0110 1001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 1J0 907 379 H
Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
Coding: 13504
Shop #: WSC 01317
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC S 0.3.2
Coding: 01000
Shop #: WSC 01317
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
Controller: 1J0 919 881 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V02
Coding: 04152
Shop #: WSC 06520
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0485314
1 Fault Found:
01176 - Key
07-00 - Signal too Low
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.
Controller: 1J0 959 799 N
Component: 2K Zentral-SG Komf. 0002
Coding: 04097
Shop #: WSC 01317
5 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wiem co z tym zrobić.
Interesuje mnie ten błąd
01176 - Key
07-00 - Signal too Low
[ Dodano: 23 Wrz 2009 11:49 ]
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
Dodatkowo przy naładowanym akumulatorze. po pracy z VAGiem około 4 godzin i przy paru próbach odpalenia auta, zdechł mi aku.
Czy jest możliwość, że wszystkie problemy są przez aku, lub jakieś zwarcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości