Kontrolka ładowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawełsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob lip 18, 2009 22:19
Lokalizacja: Pruszków

Kontrolka ładowania

Post autor: Pawełsz » ndz lip 19, 2009 18:59

Witam
Proszę o jakieś wskazówki. Mam pewien problem, nagle zaczęła palić mi się kontrolka ładowania. Nie ma innych objawów. Napięcie akumulatora wynosi 14,5 bez obciążenia. Podejrzewałbym szczotki na alternatorze, ale wtedy byłoby wtedy inne napięcie.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lip 19, 2009 19:14

A podczas czego zaczęła się zapalać????

[ Dodano: 19 Lip 2009 19:17 ]
Świeci na stałe czy mryga szybko????
Czytałeś???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3adowania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3adowania


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Pawełsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob lip 18, 2009 22:19
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Pawełsz » ndz lip 19, 2009 20:55

Zapaliła się (bez mrugania) nagle przy prędkości 60-80 km. Zgasła na chwilę i znów zaświeciła. Przejeździłem tak koło 30 km. Potem zaczęła cały czas świecić. Wymieniłem rok wcześniej regulator napięcia. Czytałem informacje pod podanymi adresami, wynika z tego, że może to być wina komutatora na wirniku. Co o tym sądzicie???



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz lip 19, 2009 21:57

Masz diode siknieta lub odlutowal sie stojan na jednym przewodzie Operacja do zrobienia alternator do wyciogniecia na stol operacyjny



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pn lip 20, 2009 20:23

jeryk10 pisze:Masz diode siknieta lub odlutowal sie stojan na jednym przewodzie Operacja do zrobienia alternator do wyciogniecia na stol operacyjny
uzwojenie nie ma prawa sie tam odlutowac, jest zacisniete i lutowane, skoro ma ladowanie to tu jest ok

a jak by dioda poszla to by sie grzal i wyl

Pawełsz, z tego co piszesz to komutator mogl sie skonczyc juz jak przez chwile mrygalo to cos tam lapalo, a pozniej calkiem sie przetarl, jak wyjmiesz regulator to bedziesz widzial i szczotki i komutator w jakim jest stanie



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt lip 21, 2009 08:31

k3fir tu sie mylisz Ostatnio mialem w Polo 93 rok mial rozlutowany przewod od stojana Tez byl orginal fabryka zacisniety i zalutowany Mialem pare takich przypadkow co do diody to alternator sie nie grzeje ani wyje Tym wyciem i grzaniem sie jest spowodowane uszkodzenie stojana przebicie jego do masy Kolega i tak musi wyciognac alternator nawet jak ma padniete pierscienie to i tak musi go miernikiem pomierzyc dla pewnosci czy po drodze cos jeszcze nie padlo
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 08:33 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości