Wężyk (pod?)ciśnieniowy do komputera MFA - do czego podłączy
: śr paź 26, 2005 00:37
Witam,
nie mogę zlokalizować do czego podłączyć ten wężyk w golf 2 1.6 z 90 roku.
Znalazłem po prawej stronie (stojąc przed maską) kolektora dolotowego kawałek zaślepionej metalowej rurki, ale:
1. jej średnica jest szersza (8mm) od średnicy rurki przy zegarach (co nie stanowi większego problemu)
2. z tej rurki dmucha powierze, czyli jest nad nie podciśnienie...
W różnych poradach opisują że to wężyk podciśnienia, czyli powietrze powninno być zasysane przez ten wężyk.
Opisują też aby podłączyć go albo do serwa, albo gdzieś przy kolektorze...
Ja nie mogę znaleźć gdzie wetkąć ten wężyk, prosiłbym o szczegółowy opis gdzie. A jeszcze lepiej o odrobinę fatygi i zrobienie zdjęcia tego miejsca.
Znalazłem dwa wężki w których jest podciśnienie.
Jeden od serwa do kolektora dolotowego (gruby), który rozgałęzia się na węższy który dochodzi do aparatu zapłonowego (do takiej niedużej metalowej puszki).
Drugi zaś od obudowy filtra powierza (za filtrem) do gaźnika.
Gdzie go podłączyć? Proszę o pomoc.
[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 23:36 ]
Nikt się nie zlituje? Domyśliłem się, że ta metalowa puszka przy aparacie zapłonowym to podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu i nie najlepszym pomysłem jest wyciąganie z niego wężyka...
nie mogę zlokalizować do czego podłączyć ten wężyk w golf 2 1.6 z 90 roku.
Znalazłem po prawej stronie (stojąc przed maską) kolektora dolotowego kawałek zaślepionej metalowej rurki, ale:
1. jej średnica jest szersza (8mm) od średnicy rurki przy zegarach (co nie stanowi większego problemu)
2. z tej rurki dmucha powierze, czyli jest nad nie podciśnienie...
W różnych poradach opisują że to wężyk podciśnienia, czyli powietrze powninno być zasysane przez ten wężyk.
Opisują też aby podłączyć go albo do serwa, albo gdzieś przy kolektorze...
Ja nie mogę znaleźć gdzie wetkąć ten wężyk, prosiłbym o szczegółowy opis gdzie. A jeszcze lepiej o odrobinę fatygi i zrobienie zdjęcia tego miejsca.
Znalazłem dwa wężki w których jest podciśnienie.
Jeden od serwa do kolektora dolotowego (gruby), który rozgałęzia się na węższy który dochodzi do aparatu zapłonowego (do takiej niedużej metalowej puszki).
Drugi zaś od obudowy filtra powierza (za filtrem) do gaźnika.
Gdzie go podłączyć? Proszę o pomoc.
[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 23:36 ]
Nikt się nie zlituje? Domyśliłem się, że ta metalowa puszka przy aparacie zapłonowym to podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu i nie najlepszym pomysłem jest wyciąganie z niego wężyka...