silniczek szyb el.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Orcio

silniczek szyb el.

Post autor: Orcio » ndz lip 19, 2009 07:44

witam
czy jak kupie taki silniczek http://moto.allegro.pl/item684327957_si ... ouran.html
to moge go jakos podlaczyc pod zwykly przelacznik zeby dzialal?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz lip 19, 2009 09:22

Musi miec kod fabrycznu taki sam jak Twoj silniczek Jezeli niema to bedzie problem z dzialaniem Morze dzialac niemuwie do konca ze nie ale kod jest istotny



Orcio

Post autor: Orcio » ndz lip 19, 2009 09:28

tylko ze ja nie mam ori szyb el. mam jakies dolozone i prawy przedni mi ciezko chodzi chce wstawic ori silniczek



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz lip 19, 2009 09:35

to zapomni o temacie nie bedzie dzialac



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz lip 19, 2009 09:58

myślę, że po niewielkich przeróbkach w samym tylko podłączeniu mógłby zadziałać, ale to temat bardziej dla elektryka



Orcio

Post autor: Orcio » ndz lip 19, 2009 10:00

kiss pisze:myślę, że po niewielkich przeróbkach w samym tylko podłączeniu mógłby zadziałać, ale to temat bardziej dla elektryka
najlepiej jak bym mial schemat pinow wtyku



szaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 06:58
Lokalizacja: Żory

Post autor: szaki » ndz lip 19, 2009 15:43

ida upaly, wszyscy garna do elektrycznych szyb.
Podobno nie ma rzeczy niemozliwych, ale wystarczy popatrzec na ilosc pinow we wtyczce ori silniczka by wiedziec ze mnostwo roboty (ori silniczek to komputer odpow. za komunikacje w calych drzwiach).
Sugeruje kupic na alledrogo podobny silniczek, wydasz ze 100PLN i bedziesz mial tak jak miales



Orcio

Post autor: Orcio » ndz lip 19, 2009 16:24

szaki pisze:ida upaly, wszyscy garna do elektrycznych szyb.
Podobno nie ma rzeczy niemozliwych, ale wystarczy popatrzec na ilosc pinow we wtyczce ori silniczka by wiedziec ze mnostwo roboty (ori silniczek to komputer odpow. za komunikacje w calych drzwiach).
Sugeruje kupic na alledrogo podobny silniczek, wydasz ze 100PLN i bedziesz mial tak jak miales
mysle ze jestes w bledzie
niestety caly zestaw kosztuje 450zl



szaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 06:58
Lokalizacja: Żory

Post autor: szaki » ndz lip 19, 2009 21:17

Hej,
To nawet wiem jaki zestaw kupiles - ten z wlacznikami na zaslepke pod radio.
Sugeruje skontaktowac sie ze sprzedawca - wiem ze sprzedaja zdekompletowane czesci (wiazki, przelaczniki)
O ile mowimy o tym sprzedawcy AUTOMAGIC



Orcio

Post autor: Orcio » ndz lip 19, 2009 21:20

szaki pisze:Hej,
To nawet wiem jaki zestaw kupiles - ten z wlacznikami na zaslepke pod radio.
Sugeruje skontaktowac sie ze sprzedawca - wiem ze sprzedaja zdekompletowane czesci (wiazki, przelaczniki)
O ile mowimy o tym sprzedawcy AUTOMAGIC
wlasnie taki zestawik i juz byl w aucie lewa szybka ladnie chodzi a ta prawa zaciaga



greg

Post autor: greg » pn lip 20, 2009 22:22

szaki pisze:ystarczy popatrzec na ilosc pinow we wtyczce ori silniczka by wiedziec ze mnostwo roboty (ori silniczek to komputer odpow. za komunikacje w calych drzwiach).
co ty p.... - jak rozepnies zmoduł na silnickzu to zobaczysz że silniczek tak naprawdę jest sterowany 2 pinami - ewentualnie jeśli to silniczek ze strony pasażera to będzie działał po podłączeniu zasilania i oryginalnego przycisku u pasażera (testowałem)



szaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 06:58
Lokalizacja: Żory

Post autor: szaki » pn lip 20, 2009 22:35

greg pisze:
szaki pisze:ystarczy popatrzec na ilosc pinow we wtyczce ori silniczka by wiedziec ze mnostwo roboty (ori silniczek to komputer odpow. za komunikacje w calych drzwiach).
co ty p.... - jak rozepnies zmoduł na silnickzu to zobaczysz że silniczek tak naprawdę jest sterowany 2 pinami - ewentualnie jeśli to silniczek ze strony pasażera to będzie działał po podłączeniu zasilania i oryginalnego przycisku u pasażera (testowałem)
No to dawaj fotoporade :okej:



greg

Post autor: greg » pn lip 20, 2009 23:48

szaki pisze:No to dawaj fotoporade
nie za duże wymagania?
silniczek pasażera - dajemy:
pin 19 zasilanie z bezpiecznika 38
pin 20 zasilanie z bezpiecznika 37
pin 28 - masa
pin 10 masa
pin 8 do włącznika góra dół (sygnał wychodzący z silniczka) pin 4
pin 23 - do włącznika góra/dół - sygnał dla opuszczania )pin 1
pin 24 - do włącznika góra/dól - sygnał podnoszenia pin 2

UWAGA
jeśli stosujecie oryginalny włącznik pasażera - to na włącznik na pin 3 należy puścić masę załączaną dodatkowym przekaźnikiem z włącznika świateł (oryginalnie moduł komfort przez moduł silniczka sygnalizuje że trzeba załączyć podświetlenie włącznika a wy stosujecie "obejście")

[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 11:53 pm ]
z tym że opis pinów dla silniczka pasażera przód jeśli pasażera tył to pinologia inna

pin 18 zasilanie z bezpiecznika 38
pin 10 zasilanie z bezpiecznika 37
pin 9 - masa
pin 1 do włącznika góra dół (sygnał wychodzący z silniczka) pin 4
pin 13 - do włącznika góra/dół - sygnał dla opuszczania )pin 1
pin 14 - do włącznika góra/dól - sygnał podnoszenia pin 2



Orcio

Post autor: Orcio » wt lip 21, 2009 05:19

Wielkie dzieki biore sie za to
:pub: :pub: :pub: :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości