Strona 1 z 1

Umarł obrotomierz i mruga lampka ciśnienia oleju

: wt paź 25, 2005 23:39
autor: ekrecik
Tak jak w tytule podczas jazdy nastąpiło to uszkodzenie.Może któryś z kolegów wie co może być przyczyną?Bardzo proszę o pomoc! Ja dużo sprawdziłem ale nie udało mi się zlokalizować uszkodzenia.Golf3 GTI 1.8 1993 . :otepienie:

: śr paź 26, 2005 08:30
autor: Trochim
jak padł obrotomierz i miga kontrolka to zapewne gdzieś jest przerwa w dostarczaniu sygnału do zegarów. Bo jak by padł sam obrotomierz to nie migała by kontrolka. Sprawdź miejsce do którego jest podłaczony obrotek (cewka zapłonowa?).

: śr paź 26, 2005 11:45
autor: ekrecik
dzięki za poradę ale ten impuls nie może iść z cewki WN podobno idzie z modułu "Kompek"
moduł Simensa sys Digifant poszukam info z której nogi idzie ten sygnał i dopiero tam popatrzę,chyba że się mylę-a może ktoś mi podpowie? albo skąd dorwać ten schemat modułu? Pozdrawiam Edward.

: czw paź 27, 2005 22:00
autor: ZIELU
Witam. Ja miałem taki sam problem i u mnie zerwał się kabelek od alternatora, zalutowałem i wszystko grało.

: sob paź 29, 2005 04:27
autor: ekrecik
Niestety ten przewód odpowiada za prawidłową pracę alternatora+12V po stacyjce czyli 15 iw w tym przypadku myślę że nie on jest przyczyną.Kontrolka ładowania pracuje prawidłowo przewód sprawdziłem też jest ok.posiada 12V.
Odnośnie modułu posiadam ifo.impuls do obrotomierza wychodzi z 19 nogi i obwód zegary-moduł ok. Jednak dzięki kolego że chciałeś pomóc pozdrawiam serdecznie.