Elektryczne szyby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Elektryczne szyby
Witam koledzy, mam następujący problem w Golfie 5 z elektryczną szybą pasażera, tzn. gdy zamykam szybę przycisnę do końca przycisk (tak żeby sama zamknęła się do końca) to zamknie się i automatycznie otwiera się do połowy. Zamknąć mogę tylko trzymając cały czas przycisk. Co to może być ??
Proszę o pomoc
Proszę o pomoc
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w starszych golfach oznaczałoby to konieczność zaprogramowania szyb, czyli po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu kilka zamknięć do góry i na dół z przytrzymanym przyciskiem. nie ma czegoś w instrukcji na ten temat?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Elektryczne szyby
ja mam podobny problem, dzieje się tak samo ale tylko na postoju, w trakcie jazdy jest OK, zamyka dobrze a na postoju też po zamknięciu się otwierają, to nie jest problem styków tylko raczej sterownika, sprawdzałem VAG-iem i nie ma żadnych błędów, sprawdzałem też kodowanie i wszystko jest OK, może po prostu coś nie tak z samym sterownikiem, może trzeba go przekodować? Ale to już wyższa szkoła jazdy, nie dla mniebtl5 pisze:Witam koledzy, mam następujący problem w Golfie 5 z elektryczną szybą pasażera, tzn. gdy zamykam szybę przycisnę do końca przycisk (tak żeby sama zamknęła się do końca) to zamknie się i automatycznie otwiera się do połowy. Zamknąć mogę tylko trzymając cały czas przycisk. Co to może być ??
Proszę o pomoc
[ Dodano: 19 Lip 2009 14:35 ]
niestety, gdyż jest to anormalnePaweł Marek pisze: nie ma czegoś w instrukcji na ten temat?
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Czy problem został rozwiązany panowie ????????????
należy postąpić jak pisze Paweł Marek przeprowadzić nastawy podstawowe podnośników szyb
odłączyć aku na kilka minut.
podłączyć aku
opuścić szyby na MAX trzymając cały czas przyciski aż szyby zjadą do końca,
puścić przyciski na ok 2-3 sekundy i ponownie nacisnąć otwieranie na ok 2-3 sekundy
w tym czasie będzie słychać tyknięcie przekaźników w modułach szyb
podnieść szyby trzymając wciśnięte cały czas przyciski do czasu aż szyby zamkną się całkowicie
puścić przyciski na ok 2-3 sekundy i ponownie nacisnąć zamykanie na ok 2-3 sekundy
znów będzie słychać tyknięcie przekaźników w modułach otwierania szyb
jeśli to komuś pomoże to proszę o info w temacie, w moich przypadkach zawsze pomagało.
Tak przeprowadza się nastawy podstawowe podnośników szyb i po takich nastawach wszystko musi wrócić do normy
nastawy przeprowadza się parami dwie przednie razem i jak są dwie tylne razem
należy zwrócić uwagę aby przy opuszczaniu i zamykaniu szyby dojechały dokładnie do samego dołu i góry.
należy postąpić jak pisze Paweł Marek przeprowadzić nastawy podstawowe podnośników szyb
odłączyć aku na kilka minut.
podłączyć aku
opuścić szyby na MAX trzymając cały czas przyciski aż szyby zjadą do końca,
puścić przyciski na ok 2-3 sekundy i ponownie nacisnąć otwieranie na ok 2-3 sekundy
w tym czasie będzie słychać tyknięcie przekaźników w modułach szyb
podnieść szyby trzymając wciśnięte cały czas przyciski do czasu aż szyby zamkną się całkowicie
puścić przyciski na ok 2-3 sekundy i ponownie nacisnąć zamykanie na ok 2-3 sekundy
znów będzie słychać tyknięcie przekaźników w modułach otwierania szyb
jeśli to komuś pomoże to proszę o info w temacie, w moich przypadkach zawsze pomagało.
Tak przeprowadza się nastawy podstawowe podnośników szyb i po takich nastawach wszystko musi wrócić do normy
nastawy przeprowadza się parami dwie przednie razem i jak są dwie tylne razem
należy zwrócić uwagę aby przy opuszczaniu i zamykaniu szyby dojechały dokładnie do samego dołu i góry.
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 20:35 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
mariusz75, qrcze - normalnie muszę to sobie zdrukować a VAG-iem też można? (pytam z czystej ciekawości)
masz u mnie punkcik ale niestety tylko wirtualny
masz u mnie punkcik ale niestety tylko wirtualny
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 01:14 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Nie, tylko przyciskami i tylko po odłączeniu aku na chwilę te nastawy podstawowe się wykonuje.mettenos pisze:a VAG-iem też można? (pytam z czystej ciekawości)
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 168 gości