[Mk3] Makabryczne spalanie,"turbodziura" i masa pr

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzegorz77

[Mk3] Makabryczne spalanie,"turbodziura" i masa pr

Post autor: Grzegorz77 » wt paź 25, 2005 22:52

Witajcie.
Mam od niedawna Golfa 3gen z silnikiem 1.4 (typ ABD).
Jezdac po miescie wydawalo mi się ze sporo pali... Sprawdzilem to jednak dopiero na trasie. Otóż skubaniec łyknął 9,5 litra/100km przy całkiem spokojniej jeździe! :kac:
Zauwazylem tez ze jest cos nie w porzadku z temperatura silniknia. Nie doszedlem jeszcze
czy to wina samego wskaznika, czy czujnika temperatury. Fakt jest taki, ze caly czas wskazowka lezy na minimum. Dodatkowo dosc czesto ruszajac ze swiatel silnik probuje zgasnąć - czuć jakby miał 5 KM albo jakbym ruszał z 4-ki... Muszę kombinować półsprzęgłem bo inaczej by zgasł. Podczas przyspieszania czuc bardzo nierownomierny rozklad mocy - przy ok. 2500obr/min czuc jakby "trubodziurę" - auto bardzo powoli przyspiesza, by po chwili wyrwac do przodu, Wchodzenie na obroty tez wygląda dziwnie: lekkie musnięcie pedału gazu powoduje wejscie na 2000obr , przytrzymanie ich chwilę i powolny spadek na 900rpm... No i to makabryczne spalanie....
Czy ktoś poradzi gdzie szukać przyczyny?

Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony wt paź 25, 2005 23:19 przez Grzegorz77, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: [Mk3] Maabryczne spalanie,"turbodziura" i masa

Post autor: Gitner » wt paź 25, 2005 23:03

Grzegorz77 pisze:Witajcie.
Mam od niedawna Golfa 3gen z silnikiem 1.4 (typ ABD).
Jezdac po miescie wydawalo mi się ze sporo pali... Sprawdzilem to jednak dopiero na trasie. Otóż skubaniec łyknął 9,5 litra/100km przy całkiem spokojniej jeździe! :kac:
Zauwazylem tez ze jest cos nie w porzadku z temperatura silniknia. Nie doszedlem jeszcze
czy to wina samego wskaznika, czy czujnika temperatury. Fakt jest taki, ze caly czas wskazowka lezy na minimum
Tu to stawiam na walniety termostat - wowczas silnik daje caly czas na maxa wiec spalanie wieksze.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » wt paź 25, 2005 23:10

Walniety termostat powoduje ze silnik sie nie nagrzewa i przez to pali wiecej.

Co do obrotow moze to wina przepustnicy.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości