Witam
Co moze byc powodem znikajacego plynu w ukladzie chlodzenia.
Nie ma zadnych wyciekow, autko chodzi na gazie i ostatnio zauwazylem nie rowna prace na wolnych obrotach i to w dodatku tylko na gazie. Poza tym wszystko ok. 100 km temu dolewalem 1l plynu a dzis znow mi sie lamka zapalila, o co chodzi ??
Silnik to 1.8 ADZ a autko to golf III z 95.
pozdrawiam
Pawel
Plyn chlodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam
to , ze nie widać wycieków nie oznacza wcale , ze ich niema
czasami poprostu ciezko je zauwazyc (np w chłodnicy)
sprawdz czy oleju ci nie przybyło
bo moze uszczeleczka poszła
a tak wogule to widze , ze jestes nowy
uzyj opcji "szukaj" , było juz mase podobnych postów
napewno sporo sie z nich dowiesz
pozdrawiam
to , ze nie widać wycieków nie oznacza wcale , ze ich niema
czasami poprostu ciezko je zauwazyc (np w chłodnicy)
sprawdz czy oleju ci nie przybyło
bo moze uszczeleczka poszła
a tak wogule to widze , ze jestes nowy
uzyj opcji "szukaj" , było juz mase podobnych postów
napewno sporo sie z nich dowiesz
pozdrawiam
Pooglądaj dobrze silnik czy gdzieś nie ma bialego nalotu - może płyn wylewa sie i odrazu wysycha, no i zobacz kolor spalinek czy czasem nie wpadaja w biały odcień, bo jeśli nie masz wycieków na zewnątrz to niemiła sprawa.... pod tytułem od pękniętej uszczelki pod głowicą do pęknietego bloku włącznie. A oleju Ci czasem nie przybywa???
No wlasnie .. czy przybywa oleju ? zmienia konsystencje ? no i jesli uszczelka Ci poszla to bedziesz mial takie maslo na bagnecie i na korku ...
Jesli masz mozliwosc sprawdz cisnienie na wszystkich cylindrach
Zima jesli masz padnieta uszczelke to zauwazysz ze caly czas delikatnie kopci para... nawet przy rozgrzanym silniku
No inna sprawa ze sprawdz dokladnie chlodnice, wezyki, wszystkie laczenia i caly uklad ... moze po prostu masz wyciek ktorego nie widac.... tego Ci wlasnie zycze ( dla Twojej kieszenie to bardziej oplacalne niz uszczelka i planowanie glowicy )
Jesli masz mozliwosc sprawdz cisnienie na wszystkich cylindrach
Zima jesli masz padnieta uszczelke to zauwazysz ze caly czas delikatnie kopci para... nawet przy rozgrzanym silniku
No inna sprawa ze sprawdz dokladnie chlodnice, wezyki, wszystkie laczenia i caly uklad ... moze po prostu masz wyciek ktorego nie widac.... tego Ci wlasnie zycze ( dla Twojej kieszenie to bardziej oplacalne niz uszczelka i planowanie glowicy )
dzis rano nie moglem odkrecic korka od wlewu plynu chlodniczego, jak mi sie juz to udalo mocno zasyczalo, metoda przekladania dloni nie poczulem przedmuchow. Na bagnecie piekny olej, na korku wlewu oleju troche koloru kawy z mlekiem, ale juz tak mialem wczesniej jak duzo jezdzilem na krotkich dystansach...
czy to uszczelka
czy to uszczelka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości