kąt wyprzedzenia zapłonu - problem
: sob lip 18, 2009 00:26
Witam
Szukając przyczyny szarpania i dławienia się silnika, przyspieszyłem wczoraj delikatnie zapłon. Zabieg ten pomógł bo nareszcie silnik się wkręca na obroty normalnie, ale przy szybkim wciśnięciu pedału gazu silnik dzwoni.To chyba spalanie stukowe wydaje mi się? Co zrobić bo jęśli cofam aparat to dzwonienia nie ma ale silnik szarpie przy przyspieszaniu.Nie można znależć optymalnego ustawienia:/
A może ktoś wie, może dobrze miałem ustawiony zapłon, tylko coś innego jest walnięte, i przyspieszenie zapłonu jakby pomaga rozwiązać problem tego szarpania.
Szukając przyczyny szarpania i dławienia się silnika, przyspieszyłem wczoraj delikatnie zapłon. Zabieg ten pomógł bo nareszcie silnik się wkręca na obroty normalnie, ale przy szybkim wciśnięciu pedału gazu silnik dzwoni.To chyba spalanie stukowe wydaje mi się? Co zrobić bo jęśli cofam aparat to dzwonienia nie ma ale silnik szarpie przy przyspieszaniu.Nie można znależć optymalnego ustawienia:/
A może ktoś wie, może dobrze miałem ustawiony zapłon, tylko coś innego jest walnięte, i przyspieszenie zapłonu jakby pomaga rozwiązać problem tego szarpania.