Strona 1 z 1
Ubywa płyn ze zbiorniczka
: czw lip 16, 2009 21:25
autor: BuliQ
Po wymianie uszczelki pod głowica został wymieniony i oczyszczony z oleju zbiornik z płynem chłodniczym..Jednak po jakims czasie zaczelo go ubywac..Wiatrak przy chlodnicy był czesciowo mokry..To kupilem wiorki do uszczelniania chlodnicy..Ale co 2-3 miesiace musialem dolewac tego płynu..Ostatnio na postoju jakby wyprysnał płyn z chlodnicy bo pod chlodnica bylo mokro,na wiatraku i troche na silniku i momentalnie zapalila sie kontrolka o braku płynu..Jak myslicie trzeba wymienic chlodnice czy moze jest to cos innego..?
: czw lip 16, 2009 21:43
autor: wojtas4589
BuliQ, jak ktoś ma Ci niby pomóc znaleźć przeciek siedząc przed komputerem ...? Zapal rano auto jak wszystko jest suche, poczekaj aż się zagrzeje, do odpalenia wentylatorów, wtedy zrobi się ciśnienie w układzie i może zacznie gdzieś lecieć na węzu albo przy króćcu
Druga możliwość to taka że głowica została źle założona
: czw lip 16, 2009 22:06
autor: BuliQ
No wiem ze sie przed kompem nic nie ustali ale tak mniej wiecej co robic..a co do glowicy to zostala uszczelka zalozona ale i tak olej wycieka spod uszczelki
: czw lip 16, 2009 22:55
autor: jagr14
widocznie glowica nie byla dociagana tak jak nalezy. albo nie oddales jej do planowania. a efekt moze byc wlasnie taki, ze plyn ze zbiorniczka idzie ci w olej. weże od plynu nie robia sie za twarde po odpaleniu???
: czw lip 16, 2009 23:01
autor: dziabi3
głowica morze być nierówna o 0,1mm
po rozmowie z serwisantem reno i pełgota powiedział ze byłby szalony gdyby zawsze dawał do szlifu głowice
powiedział tak jeżeli głowica jest cała niema wżerów to nigdy nie dawał do szlifu
bo po co
dodał ze jeśli była dokręcana przez mechanika kluczem dynamometrycznym w kolejności to zawsze głowica nie odciśnie sie w takim stopniu by ją szlifować
dodał ze głowica nie jest z plasteliny by ją szlifować
powiedział coś takiego ze uszczelka musi kosztować bo jak ktoś zakłada szmatę od podłogi na blok to nic dziwnego
: czw lip 16, 2009 23:15
autor: flatron316
Odpal rano na 1,5 min ,wtedy zgaś i oglądaj silnik,chlodnice i weze.
Jak po jezdzie silnik jest gorący a ubywa ci płynu powoli (dolewasz co2/3 mce jak piszesz) to poprostu odparowuje od ciepła silnika i nic nie zobaczysz-skąd leci.
Dlatego na zimnym oglądaj
: czw lip 16, 2009 23:27
autor: LuckyJoe
Dokladnie, u mnie jest tak samo: dopiero jak odpalilem , popracowal przez kilka minut potem zgasilem silnik i zobaczylem ze usczelka pod trojnikiem przepuszcza.
Jak silnik byl goracy to poprostu samo odparowywywalo.
: pt lip 17, 2009 08:38
autor: BuliQ
Ok dzisiaj tak zrobie i zobacze czy cos sie dzieje
cdn
: pt lip 17, 2009 08:41
autor: czarna małpa
"To kupilem wiorki do uszczelniania chlodnicy."---największa głupota świata!!!!!!!!
: pt lip 17, 2009 16:13
autor: BuliQ
czarna małpa, no pisali na forum to kupilem..Odpalilem autko no i wszedzie jest sucho..zadnego wycieku..Tylko zaciekawilo mnie ze w tych miejscach jest mokro.
