Cykanie w silniku diesla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Cykanie w silniku diesla

Post autor: Mariusz D. » wt paź 25, 2005 16:21

Witam

Ostatnio zauważyłem jakieś cykanie na zimnym silniku i wraz z dodawaniem dazu jest szybsze i troche glosniejsze. Po paru kilometrach przestaje i jest cicho. I mam pytanie czy to są te hydrauliczne regulatory zaworów (szklanki). Dzieki za odpowiedzi. :bajer:



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt paź 25, 2005 21:38

na moje to beda szklanki



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » śr paź 26, 2005 07:04

Tez tak właśnie myslę.



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr paź 26, 2005 13:35

a czy jeśli już słychac że szklanki się tłuką,to trzeba je od razu wymieniać? co się dzieje,kiedy się już tłuką? pewnie mają jakiś luz,ale jak to wpływa na jazdę i zużycie?

u mnie ostatnio też zaczynam słyszeć taki dźwięk na zimnym silniku. nie jest to jakieś bardzo głośne, ale drażni mnie to,bo kiedyś tego nie było..

ew. jakie są koszty wymiany?


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » śr paź 26, 2005 15:18

Jak są luzy to się wyrabia wałek rozrządu i wtedy może dojśc do trwałego zniszczenia wałka. Lepiej zrobić odrazu. Ja już dziś kupiłem cały komplet szklanek z rabatem zapłaciłem 226 zł (8 sztuk). Wymienić najlepiej przy zmianie paska rozrządu wraz z nim bo po co drugi raz to ściągać. A za pasek + napinacz musisz dać około 140 zł Pasek BOSCH i napinacz SKF. Robocizna około 200 zł chyba ze sam sobie zrobisz ,ale ja daje do mechanika bo się na tym aż tak nie znam dobrze.



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » sob sty 21, 2006 08:37

opcyy wcale nie straszę...Takie są ceny wraz z wymianą rozrządu...Pytałem w 4 zakładach, do których mam w miarę zaufanie, że nie zdzierają- wszędzie to samo mi powiedzieli..

Na zimnym silniku mogą cykać wtryski- jeśli któryś leje. Szklanki cykają na rogrzanym i gorącym też, a nawet bardziej :)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob sty 21, 2006 09:21

to bedą raczej wtryski. jak są zimne to właśnie tak chodzą śmiesznie. nie katuj go od razu po zapaleniu, daj mu sie rozgrzać i bedzie ok. popychacze na zimnym mają największe ciśnienie oleju. więc raczej stukają na ciepłym bo wtedy ciśnienie może być mniejsze


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości