Czemu niby lpg odpada? Uzasadnij? :>
Co do TD'kow..
Trzy rodzaje: 1V (60 KM), JR (70 KM) SB (80KM)
Aby to zaszczepic to potrzebujesz silniczor z osprzetem, skrzynka zostaje z benzyny - w tamtych czasach VW nie rozrnoznial skrzynek benzyna/diesel przy podobnych pojemnosciach (pakowali skrzynki 4S i 4T zarowno do benzynek 1.6 - 1.8 i do TD'kow)
Uklad paliwowy zostaje, dokladasz tylko filtr paliwa dieslowski, wywalasz filtr weglowy aktywny (pochlaniacz oparow paliwa) z benzyniaka, zakladasz wieksza chlodnice. Mocowania silnika sa te same, nalezy jednakze zmienic poduszki silnika na te od diesla.
Dodatkowo przy silniku SB potrzebujesz dodatkowy osprzet silnika (dodatkowa, elektryczna pompa wody - dla chlodzenia wodnego turba i intercooler kompletny - zaczepy, plastiki, weze)
Pozatym zostaje kwestia elektryki: zmiana budzikow, zalozenia przekanika swiec zarowych + podlaczenie go do czujnika temperatury + pociagnac zasilanie do swiec, podlaczenie oraz podanie 12V po stacyjce na pompe paliwa. Wsio
Reszte gratow wywalasz bo nie potrzebne :>