Temperatura silnika jest zbyt niska.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raaafaal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 30, 2009 01:26
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie

Temperatura silnika jest zbyt niska.

Post autor: raaafaal » wt lip 14, 2009 00:59

witam! w moim golfie 2.0. wskazówka temperatury silnika prawie nie odstaje od ogranicznika, czasami wskoczy do 75 stopni. zzazsyczaj jest tak, że jak odpalam na zimnym to musze przejechać z 2 km i wtedy pokazuje 50 stopni i dopiero później bardzo powoli podnosi się do 60stopni mniej więcej, a 90 stopni widziałem może z 2 razy. Wentylator mi się włącza czasami więc jest sprawny. Czy możliwe że to termostat czy są jeszcze inne przyczyny? do tego sporo mi pali - czy moze to być spowodowane niską temperaturą silnika??


DOdam jeszcze, że ogrzewanie grzeje bardzo szybko. nie ma problemu jak zimno :)
Moment i cieplutko.
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 01:09 przez raaafaal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt lip 14, 2009 05:58

Skoro ogrzewanie jest ok to najprędzej przyjrzał bym się czujnikowi temperatury, który odpowiedzialny jest za wskazanie na desce.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » wt lip 14, 2009 06:19

czujnik temp. ciecz chłodzącej w króćcu z boku głowicy z prawej strony.



PaulAdmin

Post autor: PaulAdmin » wt lip 14, 2009 08:41

Ja też mam non stop 70 - 80. Ostatnio wyparowała mi cała woda dosłownie w chwile (nie jechałem szybko). Myślicie, że to czujnik oszukuje? Na dodatek z nawiewów cały czas mi zapodaje ciepłe powietrze a nawiew powietrza wyłączony (nie zamknięty suwakiem z boku nawiewu).
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 08:42 przez PaulAdmin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 14, 2009 09:14

raaafaal, zostaw silnik na postoju na chodzie, i zaobserwuj przy jakiej temperaturze na liczniku włączy się wentylator. Jeśli przy 90-95 stopniach to wskazania temperatury są najpewniej normalne, w winny niedogrzania jest termostat.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

raaafaal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 30, 2009 01:26
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie

Post autor: raaafaal » wt lip 14, 2009 11:12

Paweł Marek pisze:raaafaal, zostaw silnik na postoju na chodzie, i zaobserwuj przy jakiej temperaturze na liczniku włączy się wentylator. Jeśli przy 90-95 stopniach to wskazania temperatury są najpewniej normalne, w winny niedogrzania jest termostat.
WIęc jeśli zostawie go na postoju na dłuższy czas i przy 95 stopniach mi się zalączy wentylator to pewne będzie, ze dermostat do wymiany?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 14, 2009 11:37

pewne to nie jest nic w przyrodzie, ale bardzo prawdopodobne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » wt lip 14, 2009 12:40

raaafaal pisze: WIęc jeśli zostawie go na postoju na dłuższy czas i przy 95 stopniach mi się zalączy wentylator to pewne będzie, ze dermostat do wymiany?
Napewno to bedzie tak.

odpalasz silnik jak jest zimny i w miare nagrzewania na postoju sprawdzasz te grube weze chłodnicy -wlot i wylot.
Ma byc róznica temperatur przez jakies kilka minut bo termostat jak jest zimno jest zamkniety i ma puszczony płyn przez mały obieg -a przez chłodnice (duzy obieg) puszcza powyzej ileś tam-w kazdym razie jak juz goracy silnik jest.

Jak masz od poczatku pracy silnika do wlaczenia wentylatora taka sama temp grubych wezy chłodnicy-masz do wymiany termostat -bo jest otwarty na stałe i stad niedogrzanie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości