Przeróbka układu hamulcowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

xaxis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 31, 2008 16:20
Lokalizacja: Oświęcim

Przeróbka układu hamulcowego

Post autor: xaxis » pn lip 13, 2009 15:15

Witam wszystkich użytkowników.
Mam dość nietypowy problem i podejrzewam, że nie raz był na forum poruszany ale może znajdą się dobrzy koledzy którzy pomogą punkt po punkcie w moim przypadku. Posiadam Golfa MK3 1.9TDI 1Z 96rok w wersji kombii, sprawa dotyczy hamulców a mianowicie chce je przerobić na mocniejsze, chociażby z wersji VR6 większa tarcza bo już 280mm i w dodatku wentylowana, a to wszystko pod bezpieczeństwo i późniejsze modyfikacje silnika. W tej chwili zwykłe hamulce tarczowe (nie wentylowane) pod moją nogą wogóle nie dają rady :) i trzeba zwolnić. Potrzebuje pomocy punkt po punkcie w co się zaopatrzyć i jak się do tego zabrać; narazie każdy mechanik mnie zbywa, gdyż mówi że to za dużo roboty - szukania potrzebnych podzespołów; a to że się nie da; a to że po co itp. Ja chce poprostu to zrobić nie ważne jakim wkładem, a myśle że teraz z częściami nie ma problemu i da się zrobić - ale nie chcą zarobić to ich sprawa.
Wiem że po takiej przeróbce będzie trzeba zmienić felgi na 5 śrub, ale nie pamiętam czy na tym forum, czy gdzieś indziej wyczytałem że jest możliwość zastosowania po takiej przeróbce tarczy z 4 śrubami i też o rozmiarze 280mm, tyle że tam stosuje się odpowiednie jarzma i piasty ale tutaj się nie znam i potrzebuje Was. Oczywiście nie jestem tego pewny ale chciałbym wiedzieć jeżeli jest taka możliwość.

Myślę że i niektórym użytkownikom też to się przyda :)

Z góry dzięki za pomoc - jakąkolwiek :) zostaliście mi tylko Wy.
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 06:36 przez xaxis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pn lip 13, 2009 23:13

kupujesz cos takiego jak chcesz zostawic 4x100, na tyl swpa z np z wento tarcz, byly na 4x100, jak masz teraz bebny to bierz cala belke albo odkrec calosc czyli tarcza jarzmo docisk piasta, demontujesz bebny montujesz to.

a jak chcesz 5 srub, szukaj VRa do przeszczepu i zdejmij co sie da :P



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości