Mam nadzieje ze pomozecie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tak jak w temacie Zapala się kontrolka Oleju na liczniku i wydaje dźwięk, dzieje sie to wszystko po przejechaniu okolo 50km tak troche szybciej gdy wkrecam go na obroty, gdy obroty stoja tak od 2,5tys w gore jest ok, ale jesli spadna nizej zapala sie kontrolka (redukcja biegu i sie uspokaja).
Zaczne od podstawowych czynnosci
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
oleju w silniku zawsze ma tyle ile mu trzeba
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
, olej i filtr oleju zmieniony 3tys. km temu, dzialo sie to juz przed wymiana, Czujnik oleju na glowicy i przy filtrze oleju wymieniony, licznik tez drugi wstawiony...
Chcialbym poznac przyczyne tego i zrobic tak jak powinno byc... Zastanawialem sie czy to nie wina padajacej pompy oleju ale po przejechaniu tylu km nic nie padlo wiec nie wiem (ostatnia trasa 1400km i jezdzi
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
) Z góry dzięki za POMOC
I mam pytanie czy to moze byc przyczyna walnietego czujnika wody? gdyz na liczniku lezy skazowka zawsze na 0
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I jesli ktos sie orientuje to ktory czujnik od tego jest dolny na króćcu czy gorny od strony glowicy czy od strony chlodnicy?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)