Strona 1 z 1

Obroty

: sob lip 11, 2009 09:43
autor: twetty3
WItam.
mk3gti 2.0 8v Lpg motor 2E 94r.
Pojawil sie problem z obrotami w momencie gdy silnik pracuje na obrotach 4000 to po wrzuceniu na luz obroty spadaj dosc dziwnie zatrzymuja sie na 1600 i dopiero po 2-3 sek. spadaja na 800 nieraz jest tak ze jak stane w korku to potrafia z 800 na 1200 skoczyc bez dodawania gazu. Jeszcze jedna niepokojaca sprawa to ze przy ruszaniu z 1biegu jak probuje ruszyc dynamicznie to auto dostaje tzw. skokow zajaczka. Dodam ze dzieje sie to na lpg i na pb. Mozecie cos doradzic znajomy sugerowal ze moze to byc silnik od obrotow jalowych.
Pozdrawiam.

: sob lip 11, 2009 10:32
autor: MaRo1705
Ja bym obstawial przepływke albo silniczek krokowy najlepiej podpiac pod vaga

: sob lip 11, 2009 10:56
autor: kedzior
sprawdz uklad dolotowy czy nie chwyta gdzies lewego powietrza

: sob lip 11, 2009 11:01
autor: twetty3
sprawdzalem jest szczelny , myslalem ze moze cos z ukladem zaplonowym ale swiece kopulka i palucha mam nowy .

: sob lip 11, 2009 11:04
autor: kedzior
a jak sprawdzales? czasami niwielka nieszczelnosc straczy - tez to kiedys przerabialem a zakladalem ze wszystko ok

cos latwopalnego w spray-u i spryskujesz po koleji ... kiedy obroty silnika sie zmienia masz nieszczelnosc

: sob lip 11, 2009 11:04
autor: MaRo1705
twetty3, najlepiej pod vaga podepnij i odrazu wyjdzie , ale przewaznie przeplywka padaczy

: sob lip 11, 2009 11:08
autor: twetty3
dziekuje za rady najlepiej bedzie podpiac pod vag i zobaczymy co wywali

: sob lip 11, 2009 11:34
autor: Paweł Marek
raczej VAG nic nie wywali. Koledzy dobrze radzą: najpierw wnikliwa kontrola szczelności, ponowna ocena układu zapłonowego - jeszcze kable pod lupę. Zobacz czy linka gazu ma jakiś luz bo musi mieć. Potem TPS, przepływka, miernik do ręki i sprawdzaj to porady są już na forum.