Strona 1 z 2

Mk3 tdi 1z odciecie

: ndz paź 23, 2005 20:46
autor: Bula88
nie mam jzu sily na to auto!!! cos szaleje, jak odpalam to czesto gasnie, zapali i zgasnie a jak przy odpalaniu dam gazu i troche go potrzymam na gazie to juz chodiz alelubi sobie jeszcez podczas jazdy zgasnac, wymienilem juz podkladke stacyjki bo myslalem ze moze to ona ale nic z tego. bylem na VAGu i tez nic nie wykazalo! co moze byc?? prosze o pomoc bo nie idzie tak jezdzic:(

Silnik gaśnie po oruchomieniu

: ndz paź 23, 2005 22:21
autor: stbenek
witam. Odrazu zaznaczam że nie jestm mechanikiem a moja rada podparta jest literaturą opisujaca siniki Diesel. Opisane przez ciebie obiawy moga byc spowodowane:
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.

: ndz paź 23, 2005 22:22
autor: Bula88
stbenek pisze:witam. Odrazu zaznaczam że nie jestm mechanikiem a moja rada podparta jest literaturą opisujaca siniki Diesel. Opisane przez ciebie obiawy moga byc spowodowane:
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.
to wsyztsko jest ok

[ Dodano: Nie Paź 23, 2005 22:26 ]
ale fura dalej szaleje

: pn paź 24, 2005 07:54
autor: Bula88
odciecie paliwa mam ale juz od roku i nic sie nie dzialo tylko teraz od jakiegos czasu szaleje, zobacze moze wlasnie ten zawor zaczyna sie pieprzyc, a co do razrzadu to raczej nie bo jak na pompie mialem o jeden zab przestawione to nie odpalal, jeszcez jakies sugestie???

: pn paź 24, 2005 11:46
autor: GRIsha
Kopułka i palec - przynajmniej u mnie tak było, te same objawy

: pn paź 24, 2005 14:08
autor: Gitner
GRIsha pisze:Kopułka i palec - przynajmniej u mnie tak było, te same objawy
Ale tu mowa o TDI..

Pozdro
Gitner

: pn paź 24, 2005 16:31
autor: Bula88
ktos jeszcez cos proponuje>? bo wybieram sie do garazu

: pn paź 24, 2005 17:46
autor: Gitner
Bula88 pisze:ktos jeszcez cos proponuje>? bo wybieram sie do garazu
ogolnie mowiac stawiam na problemy z ukladem paliwowym. Oprocz odciecia sprawdz tez przewody wtryskowe czy nie nadszarpane / pekniete. Poruszaj plastikowym elementem przelewowym na filtrze paliwa. Zobacz czy w przewodach nie pojawi sie powietrze. Moze uszczelka w tym badziewiu poszla. Mialem podobne objawy. A w jakim stanie sa swiece?

Pozdro
Gitner

: pn paź 24, 2005 18:06
autor: Bula88
odceicie zaplonu jest ok! przewody od wtryskow sa ok! powietrze jest wprzewodach ale zawsze tak bylo! co jeszcze moze byc??

: pn paź 24, 2005 18:14
autor: Gitner
Bula88 pisze:odceicie zaplonu jest ok! przewody od wtryskow sa ok! powietrze jest wprzewodach ale zawsze tak bylo! co jeszcze moze byc??


Sprawdz swiece.. wnioskuje ze przekaznik dziala.

Pozdro
Gitner

: pn paź 24, 2005 18:17
autor: Bula88
swiece dzialalaja tez,

: pn paź 24, 2005 18:31
autor: Gitner
Bula88 pisze:swiece dzialalaja tez,
A VAGowales dynamicznie czy tylko tak na postoju? Bo przy takim naglym zgasnieciu jakis blad powinien wyskoczyc..

Pozdro
Gitner

: pn paź 24, 2005 18:32
autor: Bula88
dynamicznie