Mk3 tdi 1z odciecie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Mk3 tdi 1z odciecie

Post autor: Bula88 » ndz paź 23, 2005 20:46

nie mam jzu sily na to auto!!! cos szaleje, jak odpalam to czesto gasnie, zapali i zgasnie a jak przy odpalaniu dam gazu i troche go potrzymam na gazie to juz chodiz alelubi sobie jeszcez podczas jazdy zgasnac, wymienilem juz podkladke stacyjki bo myslalem ze moze to ona ale nic z tego. bylem na VAGu i tez nic nie wykazalo! co moze byc?? prosze o pomoc bo nie idzie tak jezdzic:(



stbenek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 03, 2005 22:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Silnik gaśnie po oruchomieniu

Post autor: stbenek » ndz paź 23, 2005 22:21

witam. Odrazu zaznaczam że nie jestm mechanikiem a moja rada podparta jest literaturą opisujaca siniki Diesel. Opisane przez ciebie obiawy moga byc spowodowane:
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz paź 23, 2005 22:22

stbenek pisze:witam. Odrazu zaznaczam że nie jestm mechanikiem a moja rada podparta jest literaturą opisujaca siniki Diesel. Opisane przez ciebie obiawy moga byc spowodowane:
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.
to wsyztsko jest ok

[ Dodano: Nie Paź 23, 2005 22:26 ]
ale fura dalej szaleje



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 07:54

odciecie paliwa mam ale juz od roku i nic sie nie dzialo tylko teraz od jakiegos czasu szaleje, zobacze moze wlasnie ten zawor zaczyna sie pieprzyc, a co do razrzadu to raczej nie bo jak na pompie mialem o jeden zab przestawione to nie odpalal, jeszcez jakies sugestie???



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pn paź 24, 2005 11:46

Kopułka i palec - przynajmniej u mnie tak było, te same objawy



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 14:08

GRIsha pisze:Kopułka i palec - przynajmniej u mnie tak było, te same objawy
Ale tu mowa o TDI..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 16:31

ktos jeszcez cos proponuje>? bo wybieram sie do garazu



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 17:46

Bula88 pisze:ktos jeszcez cos proponuje>? bo wybieram sie do garazu
ogolnie mowiac stawiam na problemy z ukladem paliwowym. Oprocz odciecia sprawdz tez przewody wtryskowe czy nie nadszarpane / pekniete. Poruszaj plastikowym elementem przelewowym na filtrze paliwa. Zobacz czy w przewodach nie pojawi sie powietrze. Moze uszczelka w tym badziewiu poszla. Mialem podobne objawy. A w jakim stanie sa swiece?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 18:06

odceicie zaplonu jest ok! przewody od wtryskow sa ok! powietrze jest wprzewodach ale zawsze tak bylo! co jeszcze moze byc??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 18:14

Bula88 pisze:odceicie zaplonu jest ok! przewody od wtryskow sa ok! powietrze jest wprzewodach ale zawsze tak bylo! co jeszcze moze byc??


Sprawdz swiece.. wnioskuje ze przekaznik dziala.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 18:17

swiece dzialalaja tez,



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 24, 2005 18:31

Bula88 pisze:swiece dzialalaja tez,
A VAGowales dynamicznie czy tylko tak na postoju? Bo przy takim naglym zgasnieciu jakis blad powinien wyskoczyc..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn paź 24, 2005 18:32

dynamicznie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 379 gości