brak sterowania wtryskiem mk2 1.8rp / elektryk poszukiwany
: wt lip 07, 2009 22:45
Witam, mam golfa 2 1.8rp na monowtrysku 89r. z gazem. Mam go od sprowadzenia już jakieś 5lat. Auto na początku chodziło prawidłowo na obydwu paliwach, później już tylko na gazie (na benzynie w ogóle nie pracował, odpalałem tez z gazu) a obecnie gaz zaczyna mi tez szwankować.
Postanowiłem, że wreszcie doprowadzę to do porządku. Zawiozłem go do elektryka, niestety nie poradził sobie z problemem. Okazało się, było coś kombinowane przy wiązce od komputera (zapomniałem nadmienić, że świeci mi się żółta dioda od silnika), wiązka była przecięta i ponownie łączona, oprócz tego są ślady, że było coś robione na instalacji elektrycznej w komorze silnika. Facet posprawdzał wszystko, wyszło mu, że wszystko jest sprawne tylko nie ma sterowania wtryskiem (brak pulsującego napięcia na jednym z przewodów dochodzących do wtrysku).
Byłem jeszcze u jednego elektryka, ale on nie chciał się za to zabierać, próbował diagnozować jakimś komputerkiem, ale niczego nie osiągnął, stwierdził, że nie ma regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w funkcji obrotów i obciążenia itd….
Byłem na szrocie i wymieniłem tam ze trzy komputery, ale na żadnym się nic nie zmieniło więc mniemam, że to nie komputer tylko jakiś problem w instalacji.
Szukam dobrego elektryka który by sobie mógł z tym poradzić, najlepiej z okolic Kraków – Rzeszów, ale golfa mogę zwieźć gdziekolwiek byle go tylko naprawić
Moje gg to 3215749, zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Postanowiłem, że wreszcie doprowadzę to do porządku. Zawiozłem go do elektryka, niestety nie poradził sobie z problemem. Okazało się, było coś kombinowane przy wiązce od komputera (zapomniałem nadmienić, że świeci mi się żółta dioda od silnika), wiązka była przecięta i ponownie łączona, oprócz tego są ślady, że było coś robione na instalacji elektrycznej w komorze silnika. Facet posprawdzał wszystko, wyszło mu, że wszystko jest sprawne tylko nie ma sterowania wtryskiem (brak pulsującego napięcia na jednym z przewodów dochodzących do wtrysku).
Byłem jeszcze u jednego elektryka, ale on nie chciał się za to zabierać, próbował diagnozować jakimś komputerkiem, ale niczego nie osiągnął, stwierdził, że nie ma regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w funkcji obrotów i obciążenia itd….
Byłem na szrocie i wymieniłem tam ze trzy komputery, ale na żadnym się nic nie zmieniło więc mniemam, że to nie komputer tylko jakiś problem w instalacji.
Szukam dobrego elektryka który by sobie mógł z tym poradzić, najlepiej z okolic Kraków – Rzeszów, ale golfa mogę zwieźć gdziekolwiek byle go tylko naprawić
Moje gg to 3215749, zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam