Wypadają blaszki od klocków

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Wypadają blaszki od klocków

Post autor: palel36 » wt lip 07, 2009 19:08

wypadają ciągle blaszki od klocków i klocki się strasznie tłuką...
zakładało mi już to kilku mechaników i nic dziś założona ale nadal klocek się tłucze a blaszka zaraz wypanie ;// co z tym zrobić ? wy tez macie takie problemy ?



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » wt lip 07, 2009 19:22

Moze masz jakies klocki "NO NAME from CZAJNA" i maja zbyt duze wybranego materialu w tym miejscu co klocek pracuje po zacisku



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » wt lip 07, 2009 20:07

palel36, blaszki powinno zakładać się prawidłowo jak masz ściągnięty zacisk, widziałem już jak niektórzy zakładali wciskając je na siłę bez ściągania zacisku potem były takie efekty że wypadało, po za tym można lekko języczek w blaszce podgiąć jak jest rzeczywiście luźna. :chytry:



Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » wt lip 07, 2009 22:43

palel36, blaszki powinno zakładać się prawidłowo jak masz ściągnięty zacisk, widziałem już jak niektórzy zakładali wciskając je na siłę bez ściągania zacisku potem były takie efekty że wypadało, po za tym można lekko języczek w blaszce podgiąć jak jest rzeczywiście luźna. :chytry:
zacisk zdejmowany i języczek doginany
mechanik stwierdził że zacisk jest zeszlifowany w tym miejscu gdzie się blaszka o niego opiera za mias być pod kątem prostym jest zeszlifowane w przeciwną str. ale nie wiem czy wszystkie zaciski tak nie mają



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr lip 08, 2009 03:25

A na pewno masz po komplecie blaszek na stronę (górna i dolna) czy wszystkie takie same? Tzn czy mają "język", który chowa się pod zacisk wpłaszczyźnie tarczy? Widziałem magika, który obłamane jakoś to wcisnął i "wylatało". Czyli: blaszka, na końcach dwa pazurki do zaczepienia w zacisku, i sprężysty wąs w ok. 1/3 długości blaszki - jak jest uszkodzony lub odłamany, będzie wylatywało. I da się założyć blaszkę odwrotnie, tak, że z pozoru nie będzie pasować.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 08, 2009 06:30

Są jeszcze tacy magicy,którzy przy wymianie hamulców,uchwyt na klocki czyszczą szlifierką kątową z tarczą do szlifowania.Wtedy uchwyt robi się coraz cieńszy,blaszka wypada,klocki latają i dzwonią jak talala.
palel36, może i przy Twoim autku grasował taki pseudomechanik.Sprawdź szerokości uchwytów,bo może właśnie tutaj jest pies pogrzebany.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » śr lip 08, 2009 12:42

no właśnie jest chyba zeszlifowany zacisk bo nawet jak blaszki siedzą dobrze założone to i tak klocki się tłuka



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » śr lip 08, 2009 13:19

palel36 pisze:no właśnie jest chyba zeszlifowany zacisk bo nawet jak blaszki siedzą dobrze założone to i tak klocki się tłuka
Kolego zobacz w jakim stanie masz gumki przy zacisku, te w których chodzi tuleja dystansowa. Te tulejki lubią się zapiekać z śrubą, a gumki wycierają się i nawet mając dobre blaszki będzie robił sie luz i klocki będą latać. A jak masz wyszlifowany zacisk to spawarka i nadspawaj a później zeszlifuj do orginalnego wymiaru,albo zostaw trochę więcej spawu żeby zlikwidować luz,ale tak żeby klocki swobodnie się poruszały. Nie za cięzko bo możesz wtedy mieć problemy z hamowaniem. Robiłem już tak w paru mk2 i mk3 i efekt zadawalający :) nic nie trzaska. W moim MK3 robiłem to rok temu i do teraz jest OK.

Powodzenia. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 401 gości