VW MK I PIRELLI nie chce zapalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

VW MK I PIRELLI nie chce zapalic

Post autor: Drifter » pn lip 06, 2009 23:39

witam, kupilem niedawno golfa mk I wersje PIRELLI i nie chce zapalic, napewno do wymiany rozrusznik, ale z linki nie chce odpalic, pompka podaje paliwo, we wtryskach tez jest paliwo, swiece sa suche... hmm pomocy


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn lip 06, 2009 23:46

A odpalał wcześniej???Miał jakieś objawy????Nie strzela z rury przy kręceniu???

[ Dodano: 06 Lip 2009 23:56 ]
Teraz mi się tak skojarzyło,że ja miałem taki problem jak sam rozrząd pierwszy raz robiłem i nie wiedziałem co i jak...Nie czytałem o tym tylko zabrałem się za wymianę...Źle założony może być pasek.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » wt lip 07, 2009 15:07

ostatnio odpalal pol roku temu, rozrusznik do wymiany, probowalem na lince ale nic z tego, paliwo jest, podaje, swiece sa suche to mnie zastanawia


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lip 07, 2009 19:28

wtryski????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » wt lip 07, 2009 20:38

a jak to sprawdzic czy to napeno to ??


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lip 07, 2009 20:47

A jaki silnik???112KM???


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » śr lip 08, 2009 00:15

no tak orginal PIRELLI 1.8 na pełnej szprycy, chlodnica oleju i takie tam

Obrazek

takie cos tylko moj ma jeszcze chlodnice oleju no ten 112km


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

moze?

Post autor: domagalag » śr lip 08, 2009 02:17

Mój GTI 1,8
nie odpalałem go ponad pół roku i szlag mi trafił wtryski, też paliwo dochodziło, i też pasowałoby ciśnienie zmierzyć, może pompa nie wydala bo wtryski to raczej otwierają się przy ok. 4 Bar. (cytuje - 4 Bar - tak mi kiedyś ktoś podpowiedział) bo to jest K-Jetronic ?? Zapalał mi tylko na instalacji gazowej ponieważ mam prostą instalację gazową bezpośrednio do kolektora. Pasuje też jeśli nie to, to sprawdzić rozrząd, zapłon.... Ale po kolei i dobrze.

Ale jak świece suche, i dobry zapłon to pewnie wtryski się nie otwierają:
- za małe ciśnienie paliwa
- dobre ciśnienie ale wtryski szlag trafił od przestoju (ja tak miałem)



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » śr lip 08, 2009 12:20

czyli zaloze rozrusznik, sprawdze iskre, potem zaplon rozrzad, jezeli wszystko bedzie ok to wtryski do wymiany


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

Post autor: domagalag » ndz lip 12, 2009 01:10

tak, sprawdzic to co najprostsze najpierw i potem :

- pompę czy wydala,
- jeśli tak to znaczy że wtryski sie nie otwierają i dopiero wtryski wymienić, tak trzeba po kolei, bo nie jest proste kupić niepotrzebnie drogie wtryski a okaże się że to pompa była słaba, jestem może słabym mechanikiem ale takie przyczyny mozna tutaj wymienić i sam miałem takie coś przy swoim GTI,
- pompę można zdiagnozowac gdzieś na warsztacie jeśli nie ma się manometru do pomiaru ciśnienia. Poza tym z tego co słyszę to K-Jetronic jest podobno skomplikowany do regulacji..
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 01:11 przez domagalag, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości