Zmiana tarczy na bebny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marmax88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:13
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski

Zmiana tarczy na bebny

Post autor: marmax88 » pn lip 06, 2009 18:13

Witam po stluczce moja os z tarczami oberwala i jestem zmuszony wstawic oske na bebny.
Mam pytanie czy wezki przykrecane do zacisków podejda pod os z bebnami?

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 18:16 przez marmax88, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » pn lip 06, 2009 20:07

wężyki od zacisków nie pasują do bębnów,poza tym, przewody miedziane(sztywne) idące po belce są krótsze,ale to nie są wielkie koszta-20zl jeden przewód sztywny idący aż do samego bębna,a jeżeli chodzi o przewody elastyczne za belką do połączenia ze sztywnymi to będzie pasować
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 20:10 przez slaw71, łącznie zmieniany 1 raz.


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn lip 06, 2009 20:16

marmax88 pisze:Mam pytanie czy wezki przykrecane do zacisków podejda pod os z bebnami?
Nie.
W bębnowych hamulcach jest tłoczek,a w niego wkręca się bezpośrednio przewód metalowy w osi poziomej.
Natomiast do zacisków wkręcany jest gumowy w osi pionowej.
Sam gwint pasuje,tylko jest problem z przykręceniem gumowego węża w poziomie,gdyż jest krótki i nie dostanie do tłoczka.
Sam przewód metalowy w tarczowych jest krótszy,bo łączy się jeszcze z tym gumowym wkręcanym w zacisk,a w bębnach jest dłuższy,bo idzie od wahacza bezpośrednio do tłoczka.
Kup dwa metalowe przewody hamulcowe około 60-70 cm i zastąp nimi te od zacisków i będzie ok.
Łączone są tuż pod wahaczem,na wysokości tulei.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 07, 2009 17:59

1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.

2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.

3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.

4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.
:bajer: jest tu coś o hamulcach ?


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 439 gości