Dmucha i klekocze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dmucha i klekocze
witam
mam problem z klekotaniem i jak by dmuchaniem z silnika(sry za takie okreslienie ale nie wiem jak to fachowo nazwac)Przy wcisnieciu pedału gazu do oporu słychac dziwny dzwiek jakby cos dmuchało z silniku a wszystko zaczoło sie od wymiany oleju ,dmucha chuha klekocze prosze o rade i mechanika ktory usunie sprawnie usterki w okolicach katowic
z gory dziekuje
mam problem z klekotaniem i jak by dmuchaniem z silnika(sry za takie okreslienie ale nie wiem jak to fachowo nazwac)Przy wcisnieciu pedału gazu do oporu słychac dziwny dzwiek jakby cos dmuchało z silniku a wszystko zaczoło sie od wymiany oleju ,dmucha chuha klekocze prosze o rade i mechanika ktory usunie sprawnie usterki w okolicach katowic
z gory dziekuje
Poprzedni własciciel mowił ze był lotos półsyntetk ale ile w tym prwdy, teraz wlałem mobila półsyntetycznego silnik nie jest oblany olejem nie ma zadnych wyciekowAdamtd pisze:Dwa pytania :
- jaki miałeś wcześniej olej , a jaki wlałeś teraz?
- czy silnik nie jest gdzieś oblany olejem?
Czekam na odpowiedzi a potem pomyślimy co dalej
trudno mi ocenić to dmuchanie, bo musiałbym usłyszeć. Klekotanie może być od samoregulatorów zaworów. Jeżeli to zaczęło się po wymianie oleju to najprościej będzie jak zmienisz go wraz z filtrem ale tym razem na mineralny. Wtedy zobaczysz czy są zmiany, jeśli nie to padło coś innego a pojawienie się tego po wymianie oleju było zbiegiem okoliczności.
jak jest roznica miedzy półsyntetykiem a mineralnym?Adamtd pisze:trudno mi ocenić to dmuchanie, bo musiałbym usłyszeć. Klekotanie może być od samoregulatorów zaworów. Jeżeli to zaczęło się po wymianie oleju to najprościej będzie jak zmienisz go wraz z filtrem ale tym razem na mineralny. Wtedy zobaczysz czy są zmiany, jeśli nie to padło coś innego a pojawienie się tego po wymianie oleju było zbiegiem okoliczności.
Na pół syntetyku przejechałem juz około 1000 Km co mi da zmiana na mineralny czy to juz nie bedzie za puzno?
Wygląda to tak jakby dmuchało z pod kolektora przy dodawaniu gazu i ten stukot zaraz przy uruchomieniu silnika, po rozgrzaniu stuka tylko o wiele ciszej
(przebiek auta to 165tys)
A co do wymiany oleju, szkoda mi 120 zł w błoto wywalic mobil jest drogi moze jest jakas inna droga sprawdzenia tej usterki?
Z tego co piszesz to wynikaloby ze to rzeczywiscie samoregulatory,a jesli to one to mineral to uciszy,bynajmniej na jakis czas.A co do dmuchania to jak wczesniej kolega napisal raczej zbieg okolicznosci a przepuszcza ci kolektor.Nie kupuj od razu oleju za 120.Kup za 60,70 i sprawdz.W razie czego 10tys na gorszym oleju i tak mu nie zaszkodzi.Jak zobaczysz ze przestalo klekotac to nastepny juz kupisz lepszy.A tak na marginesie to poprzedni wlasciciel mógl niewiedziec jaki byl w nim olej.Pozdrawiam...
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Jak samoregulatory stukają na półsyntetyku to i na mineralnym za jakiś czas zaczną stukać (jeśli w ogóle przestaną). Moim zdaniem trzeba upewnić się że to na pewno one stukają, ale po opisie wszystko wskazuje na nie) i je wymienić. Koszt razem z robociznią około 300-350zł.
PozdraVWiam
PozdraVWiam
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
A moze to byc pompa oleju która po przez swoje wadliwe działanie powoduje słabe cisnienie, a co za tym idzie olej nie dociera do zaworow i to powoduje klekotanie i spadek mocy?
Zadeaje te pytanie bo po pierwszych konsultacjach z mechanikiem(przez tel.) powiedział to co napisałem
aha a co do oleju to jestem pewien ze poprzedni olej był półsyntetyk zadzwoniłem do kola od którego kupiłem autko co robic?
Zadeaje te pytanie bo po pierwszych konsultacjach z mechanikiem(przez tel.) powiedział to co napisałem
aha a co do oleju to jestem pewien ze poprzedni olej był półsyntetyk zadzwoniłem do kola od którego kupiłem autko co robic?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości