zrgzyta na 3 biegu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Daniel_Golf II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:15
Lokalizacja: Zbuczyn

zrgzyta na 3 biegu

Post autor: Daniel_Golf II » sob lip 04, 2009 22:33

Proszę poradę
posiadam passata B5 FL z 2001 roku 1.9TDI 130KM i podczas zmianiania biegów słuchać zgrzyta przy wkładaniu 3-ki i to dość głośny inne biegi chodzą ładnie nic nie zgrzyta tylko ta 3-ka jaka to maże być przychyna tego zgrzytu czy to trzeba wyciągać całą skrzynie do roboty czy da sie tam coś podregulawać z zewnątrz?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/303/69126a64088b5258.jpg[/img][/url]
[b]Szybko prędki Golfik[/b] [b]MK II 1.6 PN[/b]

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » sob lip 04, 2009 22:51

Chyba synchronizator woła o wymiane, a jeśli to faktycznie to co mówie to trzeba wyjąć skrzynię.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 22:52 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Daniel_Golf II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:15
Lokalizacja: Zbuczyn

Post autor: Daniel_Golf II » sob lip 04, 2009 23:34

a ile może kosztawać taka impreza czyli synchronizator i robocizna?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/303/69126a64088b5258.jpg[/img][/url]
[b]Szybko prędki Golfik[/b] [b]MK II 1.6 PN[/b]

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » sob lip 04, 2009 23:49

Ja za synchronizator 1go biegu z robocizną płaciłem jakoś 150 zł. Tyle że skrzynie sam wyjąłem w Toledo II mojego Taty. To było ponad rok temu więc ceny mogły ulec zmianie. W każdym razie jeśli chodzi o ten element to kupuj jedynie oryginał.



Awatar użytkownika
Daniel_Golf II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:15
Lokalizacja: Zbuczyn

Post autor: Daniel_Golf II » sob lip 04, 2009 23:59

Dzięki za podpowiedź będę musiał coś zrobić z tą 3-ką bo nie da się jechać niestety nie jestem taki mechanikowaty i bendę musiał do warsztatu wypchać gablotę


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/303/69126a64088b5258.jpg[/img][/url]
[b]Szybko prędki Golfik[/b] [b]MK II 1.6 PN[/b]

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » ndz lip 05, 2009 00:02

Jeśli przy okazji masz tak,że w pewnych momentach, gdy wrzucasz 1 lewarek staje w połowie skoku i jest jakby zablokowany, a Ty musisz puścić sprzęgło i dopiero wrzucasz 1 to synchronizator 1 tez wymień.



Awatar użytkownika
Daniel_Golf II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:15
Lokalizacja: Zbuczyn

Post autor: Daniel_Golf II » ndz lip 05, 2009 00:19

a to musze sprawdzić ten manewr bo nie zwróciłem uwagi ale teraz sie przypatrze


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/303/69126a64088b5258.jpg[/img][/url]
[b]Szybko prędki Golfik[/b] [b]MK II 1.6 PN[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 382 gości