Silnik krokowy przy przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czubi83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sie 09, 2007 13:55
Lokalizacja: K-ków NH

Silnik krokowy przy przepustnicy

Post autor: Czubi83 » czw lip 02, 2009 08:40

Witam

bardzo rposzę o pomoc. Mój golfik nie trzyma obrotów na biegu jałowym, wstępna diagnoza silniczek krokowy. Po oddaniu na warsztat i wyczyszczeniu (silniczka) koszt jakieś 10 zł przez tydzień było nieźle. Jednak objawy wróciły i się nasilają, czasami jak nie przytrzymam go na biegu przy zwalnianiu porostu gaśnie.

Chciałem dokupić sam silniczek jednak jest kolejny problem jest on przymocowany bezpośrednio do przepustnicy a wtyczka (7 pinowa!!!??? :grrr: ) jest zainstalowana tuż obok wlotu powietrza.

Kilka pytań
Czy istnieje możliwość wymiany samego silniczka , a jeżli tak to poproszę o jakiś dane sklepu który może zrealizować takie zamówienie?

Pare zdjęć:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Golf 3 1,4L 44kW ABD koniec roku 1996.


[ Dodano: 02 Lip 2009 09:26 ]
nr z przepustnicy : 408 237/130/002 I 38 36
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 09:38 przez Czubi83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw lip 02, 2009 10:22

Mnie się kiedyś udało rozebrać całą przepustnicę i dostałem się do silniczka, wymyłem go w izopropanolu i koniecznie trzeba wysuszyć


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Czubi83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sie 09, 2007 13:55
Lokalizacja: K-ków NH

Post autor: Czubi83 » czw lip 02, 2009 11:44

Restartowałeś komputer po takich czynnościach?

Ile czasu cię to kosztowało i czy potrzebowałeś jakiś nietypowych narzędzi?

Może jesteś w stanie dać jakis How To?

Z góry dzięki.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw lip 02, 2009 12:11

nie mam how to.

z narzędzi potrzebny jest młotek, i torxy


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw lip 02, 2009 17:34

Czubi83, co to za motor? Ten z twojego profilu to na pewno nie jest. Ta wstępna diagnoza jak piszesz to była postawiona na postawie .... czego ? Podpinał ktoś Vaga lub coś innego?
Po twoich fotkach widzę, że np. ktoś już jakieś patenty z sondą robił.


JaroW

Czubi83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sie 09, 2007 13:55
Lokalizacja: K-ków NH

Post autor: Czubi83 » czw lip 02, 2009 20:07

Jarowo pisze:Czubi83, co to za motor? Ten z twojego profilu to na pewno nie jest. Ta wstępna diagnoza jak piszesz to była postawiona na postawie .... czego ? Podpinał ktoś Vaga lub coś innego?
Po twoich fotkach widzę, że np. ktoś już jakieś patenty z sondą robił.

Silnik dokładnie taki jak w opisie.

Sondę wymieniałem osobiście i po wymianie autko pojechało na diagnozę , wszystko było OK (minął rok od wymiany).

Rzeczywiście nie przypomina mi się aby Vag był podpięty podczas tej usterki?? Ale pamiętam że po przeczyszczeniu całej przepustnicy i silniczka (u mechanika) autko śmigało bez większych problemów.

Jarowo czyżby Twoje pytania były wywołane jakimiś przypuszczeniami??



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw lip 02, 2009 22:16

Czubi83, ABD to na bank mam ja i przepustnica wygląda jakby inaczej, że o jej nastawniku nie wspomnę. To co na fotkach to mi wygląda na coś nowszego np. AEX, a skoro tak to bez Vaga kiepsko to widzę i diagnoza bez Vaga, danych i procedur serwisowych mnie nie przekonuje. A, że Vag jest w takim przypadku przydatny to poszukaj o tym w wyszukiwarce. Wpisz np. "przepustnica AEX", bo zakładam, że nie posiadasz ABD, a przynajmniej tak wskazują fotki. Poszukaj białej naklejki w bagażniku. Tam stoi jaki masz silnik.


JaroW

Czubi83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sie 09, 2007 13:55
Lokalizacja: K-ków NH

Post autor: Czubi83 » pt lip 03, 2009 13:40

Masz rację w poniedziałek spotkam się ze znajomym który ma kabelek i przetestujemy mojego Gofra

[ Dodano: 03 Lip 2009 17:05 ]
I jeszcze jedno silnik mam jednak AEX , zwracam honor :prayer:

[ Dodano: 07 Lip 2009 19:51 ]
VAG pokazał takie coś :
Test silnika 01:

533 Regulacja biegu jałowego
przekroczona wartość adaptacji
525 Lambda Sonda-G39
brak sygnału
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

Rozumiem że wszystkiemu (mojemu niedomaganiu silnika) winna jest sonda Lambda?

Proszę mi tylko potwierdzić i zamykam temat.

Z góry dziękuję.

[ Dodano: 27 Lip 2009 21:55 ]
Czyszczenie przepustnicy i adaptacja - wszystko gra



Jeżyn22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 14:29
Lokalizacja: ooo

Post autor: Jeżyn22 » śr kwie 21, 2010 18:34

witaj mam wielki problem kupilem sobie VW jetta2 1.3 z 96r
dlugo stala w garazu ale jak ja zapale pochodzi z jakies 10 min normalnie a potem sa problemy z silnikiem mianowicie caly skacze i sie dlawi tracac moc mozesz powiedziec jaka moze byc mniej wiecej przyczyna i gdzie moze znajdowac silnik crocka mam zdjecia na kompie silnika 6616307


Krzysztof Jeżyna

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw kwie 22, 2010 10:04

Jeżyn22, Jetta 2 1.3, z 96r - to raczej niemożliwe. Niewiele można Ci pomóc jak nie wiadomo o jakim silniku mówimy. Musisz podać kod silnika i rocznik. Jak go nie znasz to może pomoże rocznik, pojemność, moc i jakieś fotki, a jak nie znasz rocznika bo to np. składak i w dowodzie rej. wpisany jest rok tzw. złożenia to podaj nr VIN. Proponował bym także użycie wyszukiwarki, a jak to nic nie da załóż nowy temat, bo ten jest raczej martwy i odbiega od twojego problemu. Jesteś na forum od niedawna, więc coś podpowiem. Mnie akurat na tym nie zależy, ale zwróciłem uwagę, że łatwiej uzyskać pomoc w temacie założonym przez siebie, niż przez kogoś innego. Zerknij do regulaminu, a zobaczysz dla czego.


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości