Strona 1 z 1

akumulator do bagażnika jakie kable?

: wt cze 30, 2009 22:38
autor: JABcok20
witam. czy przerabiał ktoś temat przenoszenia aku do bagażnika?
jakiej grubosci kable kupić ( chyba minimum 15mm)
czy mase również ciągnąć do komory silnika?

: wt cze 30, 2009 22:51
autor: Tomasz Bis
Witaj.... / może tak / przypomnij sobie jak jest w 126p :bajer: :bajer:

: wt cze 30, 2009 22:56
autor: JABcok20
w 126p masa była przykrecona do karoserii. ale to wywołuje niby efekt ze szybciej korozja bierze...

: wt cze 30, 2009 23:06
autor: Tomasz Bis
Niby tak , ale jak jest dobrze zabespieczone to niewidzę problemu a czystość tych przewodów jest ważna . / adlaczego z tyłu -masz kombajn po sezonie hehe /

: wt cze 30, 2009 23:09
autor: JABcok20
nie chodzi o miejsce styku przewodu z karoseria tylko o sama karoserie. niby przeplyw duzego prądu powoduje jakies elektrostatyczne czy cos tam efekty i blacha traci swoje wartosci czy cos...

: wt cze 30, 2009 23:19
autor: Tomasz Bis
ooooooooo tym to mnie zaskoczyłeś , elektryke mam opanowaną ale z tym to się nie spotkałem :blush: / zawsze możesz dwa ciągnąć /

: wt cze 30, 2009 23:25
autor: JABcok20
wyczytałem to gdzies na jakimś forum. Po prostu sie dopytuje:)
Czy w bmw kabel masowy idzie do karoserii?
jakiej grubości dac kable 25mm2 czy 50mm2

: wt cze 30, 2009 23:37
autor: Andrzej1
Witam.
Instrukcje nowszych aut od Syrenki dawały do zrozumienia że została zmieniona biegunowość.
Powodem była niedobra elektroliza na zgrzewach.Po zmianie biegunowości podobno zgrzewy
nie rdzewiały.
W latach 70 w Wołdze miałem aku 120 amperogodzin.Podłączyłem go przewodem 95mm.
Pozdrawiam.Andrzej.Oczywiście linką Cu.

: wt cze 30, 2009 23:41
autor: JABcok20
super . o to mi chodzilo . kupie przewód 75mm2 i odłącze sam plus do aku a mase w paru miejscach z tylu i silnik rowniez dwiema masami do karoserii. pozdrawiam