Strona 1 z 3

Golf słabo świci. Jakie najlepsze żarówki

: pn cze 29, 2009 18:36
autor: cyberkamil
Witam!

Mój golf III 97r. słabo świeci w czasie jazdy w nocy. Jakie żarówki będą najlepiej oświetlały drogę w czasie jazdy?

Posiadam reflektory takie jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/item670138662_vw ... a_hit.html

Żarówek nie sprawdzałem, ale myślę, że to są H1. Bardzo proszę o pomoc w supermarkecie jest tyle halogenów, że nie wiadomo który wybrać (H1, H2, H3, H4, H5, H6, H7).

Z góry dziękuje za odpowiedź.


A jakie polecacie najmocniejsze żarówki które będą lepsze od tych standardowych?
I jeszcze jedno żarówki standardowe to H1?

: pn cze 29, 2009 18:39
autor: Byku21
Jak słabo świecą to sprawdź masę najpierw,a potem kupuj żarówki...

Re: Golf słabo świci. Jakie najlepsze żarówki

: pn cze 29, 2009 18:48
autor: cyberkamil
cyberkamil pisze:Witam!

Mój golf III 97r. słabo świeci w czasie jazdy w nocy. Jakie żarówki będą najlepiej oświetlały drogę w czasie jazdy?

Posiadam reflektory takie jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/item670138662_vw ... a_hit.html

Żarówek nie sprawdzałem, ale myślę, że to są H1. Bardzo proszę o pomoc w supermarkecie jest tyle halogenów, że nie wiadomo który wybrać (H1, H2, H3, H4, H5, H6, H7).

Z góry dziękuje za odpowiedź.
Chodzi mi o to, że swieci dobrze, ale czy da sie założyć takie żarówki zeby jeszcze lepiej świeciły. Na allegro znalazłem takie coś:
http://moto.allegro.pl/item671452828_za ... i_iii.html

: pn cze 29, 2009 18:51
autor: boss999
witam
sprawdź napięcia na żarówkach, jak spadki będą duże (1-2V) zamontuj przekaźniki, lampy masz H1, H1, a żarówek nie kupuj w supermarkecie

: pn cze 29, 2009 18:54
autor: Byku21
Tak jak kolega pisze,jeżeli dobrze świecą to załóż przekaźniki...
Poczytaj trochę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... eka%BCniki

: pn cze 29, 2009 22:22
autor: jeryk10
Tak koledzy dobrze Ci doradzaja z Tymi Przekaznikami ale zamontuj je w srodku w aucie przed bezpiecznikami a sterowanie i wyjscie wez z kabli ktore ida od przelacznika zmiany swiatel Bo motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie

: wt cze 30, 2009 01:27
autor: t-tas
jeryk10 pisze:Bo motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie
tak więc uzasadnij to, dlaczego jest to nieporozumienie?

: wt cze 30, 2009 08:34
autor: marcin.w
t-tas pisze:
jeryk10 pisze:Bo motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie
tak więc uzasadnij to, dlaczego jest to nieporozumienie?
Też jestem tego ciekaw?????????

: wt cze 30, 2009 08:49
autor: jaszczur
t-tas pisze:tak więc uzasadnij to, dlaczego jest to nieporozumienie?
ja mam tak zamontowane już rok czasu i nic sie nie dzieje
cyberkamil, tylko przekaźniki na forum jest porada jak zrobić

: wt cze 30, 2009 09:21
autor: abpel
jeryk10 pisze:motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie
dlaczego i na podstawie czego tak twierdzisz ?
jeryk10 pisze:zamontuj je w srodku w aucie przed bezpiecznikami

nie potrzebnie wydluzaz dlugosc kabli zasilajacych reflektor dodatkowo prad plynie przez skrzynke bezpiecznikow i przelacznik reflfktorow....a ide jast taka aby prowadzic mozliwie krotkimi odcinkami kabla i omijac elementy ktore moga ulec uszkodzeniu

: wt cze 30, 2009 10:36
autor: dnadna
zacznijmy od tego ze te lampy nie beda swiecic normalnie nigdy
powinieneś zapytać raczej "Jakie najlepsze lampy"

: wt cze 30, 2009 21:53
autor: jeryk10
Otorz koledzy juz wam muwie Podoba wam sie ten sposob motowania przekaznikow przy lapie bo mi nie Poniewarz brzydko to wyglada kupa bezpiecznikow garsc kabli W golfie 3 podlaczysz obie lapy pod przekazniki bo wiozka idzie do drugiej lapy nad chlodnica wiec wszystkie kable motujesz przy lapie Golf 2 jak motujesz przekazniki przy lapie to dodatkowo musisz pociognac dwa kable do drugiej lapy czyli wioski
Ja motuje przekazniki w srodku motuje je na kablach ktore wychodza z przelacznika zmiany swiatel Sa to kable koloru ZOLTEGO i BIALEGO
ZOLTY to swiatlo mijania
BIALY swiatlo dlugie
ZOLTY kabel przecinam w wiosce podlaczam do przekaznika Jeden koniec kabla zoltego od strony przelocznika podlaczam pod zacisk przekaznika na 86
Drugi koniec zoltego kabla ktory idzie w strone bezpiecznikow podlaczam na zacisk przekaznika 87
I tak samo sie robi z bialym kablem ta sama procedura
Sami widzicie sa bezpieczniki orginalne bez zadnego dokladania innych Przelacznik swiatla jest odciazony swiatla swieca mocno i nie musze sie martwic ze przekazniki mi skoroduja szczegulnie zima Jak przekaznik skoroduje to napewno ta zarowka nie swieci pelnym prodem
Mam tego mase zalozone w ten sposob i klijeci sa zadowoleni z poprawy jakosci swiecenia swiatel

: wt cze 30, 2009 23:17
autor: Przemo86
Jak chcesz kupić żarówki to nie kupuj żadnych badziewi z allegro, kup coś z żarówek philips z serii power2night, nightguide 3in1, albo coś podobnego (obecnie mam (chyba, bo dawno kupowalem juz) te nightguide w mk2 i sa jak najbardziej ok). Poczytaj opinii o żarówkach na forum jest dużo, do tego są wklejone skany testów.
jeryk10 pisze:Bo motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie
jak źle będą zamontowane to może dostawać się do nich woda i wtedy jest problem, estetycznie też można to zrobić, ale z drugiej strony to ma działać i być praktyczne a nie wyglądać :bigok:

: wt cze 30, 2009 23:24
autor: Zico63b
No więc myślę, że jest to prawie dobre podłączenie.
Prawie dlatego iż należy zasilanie zacisków 30 przekaźników podłączyć bezpośrednio do akumulatora lub przynajmniej do grubego czerwonego w skrzynce bezpieczników.
Podany przez Kolego sposób omija przecież tylko przełącznik, nic więcej!