119 - to jest oznaczenie punktu masowego - czyli tam podłączasz masę;
163 - to jest połączone z zasilaniem żarówek w reflektorach - jak chcesz sobie podpiąć na krótko to dajesz tam +12V;
y, z - to jest też do żarówek w reflektorach - też dajesz +12V - różnica jest taka, że y i z to jest poączenie bezpośrenido przy reflektorze (krótki kabelek między złączką żarówki a silniczkiem), a te 163 jest wzięte ze skrzynki przekaźników - chodzi o to, żeby nie ciągnąć kabli niepotrzebnie przez samochód, skoro i tak odpowiednie przewody zasilające są przy lampach.
T19/3 - to jest poączenie we wtyczce (nie mam mkIII, nie wiem dokładnie, ale chyba chodzi o ta wtyczkę okragłą, nad chłodnica). Czyliw tej wtyczce T19/3 łączy się z T19/2. Czyli na skróty - obie masy silniczków są podłączone do masy
. Ogólnie, tak, jak pisałem we wcześniejszym poście, tak jaet na schemacie, tylko na schemacie masz numery pinów itp.
Elsawin.