Strona 1 z 1
Jak regulować Korektor siły hamowania?
: śr paź 19, 2005 23:13
autor: stonefree
WItam wszystkich.
Proszę o pomoc w takiej kwestii.
Wymieniłem korektor sily hamowania na tyle w golfie 2 1,6TD.Niedrogi bo 150 zł nwy.Ale od oryginała różni sie tym,ze w dzwigni nie ma sruby regulacyjnej.Mozna tylko pokręciż śruba mocuującą sprężynę.I tu moje pytanie:jak to zrobić?czy trzeba obciążyć tył konkretną masą i na hamowni?Czy ktoś to robił?Jeżeli tak proszę o pomoc!Thanks!
: śr paź 19, 2005 23:39
autor: dzikusek99
Ja bym go nie montowal bo nie jest do nizego potrzebny. Wlancza sie przy duzym obciazeniu tylu samochodu, ale skoro chcesz go zalozyc to niestety nie pomoge
: czw paź 20, 2005 02:00
autor: daaroo
jakby nie byl potrzebny to w fabryce by go nie wkladali
: czw paź 20, 2005 07:57
autor: Arcturus
Najlepiej wyregulowac go srubą mocowania do belki zawieszenia
) -wykrecic srube całkowicie, wy........lić korektor, zastapic go wesem elastycznym- tak wyregulowany korektor powinien działac jak nalezy he! he!
Pozdrowienia
: czw paź 20, 2005 10:34
autor: dzikusek99
daaroo pisze:jakby nie byl potrzebny to w fabryce by go nie wkladali
Tak jak pisalem zaczyna on dzialac przy pelnym obicazeniu - tj 5 osob + bagaz.
: czw paź 20, 2005 20:51
autor: stonefree
Też wyjszłem z założenia,że jak helmut wymyślił.to jakieś to zadanie ma spełniać.A czy ktoś sprawdził,co się będzie działo,kiedy po wywaleniu tego korektora lecisz 120 w zakręt i musisz ostro hamowac?Boję się,że tył wyprzedzi przód?
A odnośnie regulacji-przy 5 osobach i bagażu ma dopiero hamować tył?Czy z jakąś określoną siłą?
: czw paź 20, 2005 21:20
autor: endriu
przy 5 osobach i bagażu korektor przestaje działać-puszcza wtedy bez korekcji całe ci śnienie z pompy.co do ustawienia to proponuję tak aby sprężyna buła jekko napięta na nieobciążonym aucie.