Zglebiona Wycieraczka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
van_dall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:56
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Zglebiona Wycieraczka

Post autor: van_dall » sob cze 27, 2009 14:07

Witam.

Chciałem położyć wycieraczke w swoim MK II. Poczytałem troche tematów na forum i zacząłem działać. No i krew mnie chyba zaraz zaleje, ale nie moge tej wycieraczki ustawic tak jak nalezy. Jeżeli ma ona odstęp od uszczelki jakieś 5 cm (zreszta jak widac na zdjęciu) wszystko działa bez zarzutu. Jak tylko ją dociągne, żeby była równolegle z uszczelką, wycieraczka nie działa wcale... Zrobiłem zdjęcia jak mam ustawione mechanizmy itp może ktoś wie w czym jest problem. Proszę o jakieś rady, bo rozniose tą wycieraczke.

(tak na marginesie podczas prób czy wszystko działa pękł mi węzyk doprowadzający płyn i 3l płynu poszło...w glebe zalewając mi przy okazji pół silnika... )

Pod spodem zamieszczam zdjęcia jak to wszystko wygląda:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeżeli temat umieściłem w złym dziale, to serdecznie przepraszam i prosze o przeniesienie do odpowiedniego działu, bo nie mogłem się zdecydowac gdzie ten temat powinien się znajdować. Pozdrawiam i licze na pomoc z Waszej strony.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob cze 27, 2009 14:13

W ogóle nie działa??????Jak zdejmiesz wycieraczkę z trzpienia i ustawisz ją na płask to później co się dzieje????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob cze 27, 2009 14:16

Nie wiem dlaczego regulujcie mocowania silników , ja modernizuję wycieraczki poprzez odpowiedni modelowanie samego ramienia ( tu pokrzywić , tam odgiąć) i wcześniej czy później jest jak trzeba



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob cze 27, 2009 14:21

Kto reguluje mocowanie silników????Ja mu napisałem o samym ramieniu,a nie silniku.... :bajer: :bajer: :bajer:


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
van_dall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:56
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: van_dall » sob cze 27, 2009 15:12

A tu jest akurat problem, bo wycieraczki zdjąc to ja nie mogę. Żeby zdjąć tą wycieraczke to wystarczy odkręcić tą nakrętke od góry (13) czy jeszcze jakieś inne ?


Moje COUPE:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=407686

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob cze 27, 2009 15:25

Wystarczy zdjąć nakrętkę lecz zazwyczaj zapieka się ramie na wieloklinie manewry prawo/lewo jednocześnie do góry i zejdzie



Awatar użytkownika
van_dall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:56
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: van_dall » sob cze 27, 2009 15:34

Dobra udało się zdjąć wycieraczke, teraz już powinno być wszystko ok. Sprawdze w trasie, bo za chwile wyjeźdzam :)
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 16:41 przez van_dall, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » sob cze 27, 2009 23:38

Ja w moim MKII też połozyłem wycior... ale na dźwigni pod pokrywą klapy o ile pamiętam o 180 stopni przełożyłem... może jakięś korekty ale może o jeden - dwa ząbki na wieloklinie... było ok...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Ukashu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 13:50
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Ukashu » ndz cze 28, 2009 11:12

cześć. przestawić trzeba wieloklin na silniku dokładnie tak jak na twoim foto, żeby krótkie i długie ramię przekładni były możliwie równoległe. potem, jeżeli pierwsza czynność nie wystarczyła trzeba zdjąć samą wycieraczkę z wieloklinu i celować:) ja u siebie próbowałem ale wróciłem do oryginalnego położenia. dysza spryskiwacza sie wyginała przy zglebowanej wycieraczce. trzeba by było chyba trochę ramię wygiąć na gorąco. pozdro



Awatar użytkownika
van_dall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:56
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: van_dall » ndz cze 28, 2009 16:34

Wszystko jest ok :) Wycieraczka lezy równo z uszczelką, zawsze wraca w ten sam punkt.

Problem miałem z tym, że nie mogłem przestawić samego ramienia, bo się wszystko zapiekło.

Dzięki za pomoc, punkciki rozdane :)


Moje COUPE:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=407686

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 367 gości