Strona 1 z 1

silnik 2E 2.0 8v spadające obroty i gaśnięcie przy ruszaniu

: sob cze 27, 2009 01:32
autor: lukasz_lwo
Mam taki objaw, gdy np cofam jadąc na pół sprzęgle i lekko dodając gazu, po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty mocno spadają poniżej 500obr, tzn tak się zawahają i wracają od razu do normy lub samochód gaśnie. To samo dzieje się jadąc w korku. Błędy jakie wyskakują po podłączeniu kompa to potencjometr przepustnicy i sonda lambda. Po skasowaniu błędów nic się nie zmienia, a błędy przez jakiś czas się nie pojawiają. Czy to może być potencjometr przepustnicy?

: sob cze 27, 2009 09:29
autor: Paweł Marek
Nie można wykluczyć ale najbadziej mi to pasuje do regulatora wolnych obrotów. W tym przypadku VAG nie wykaże uszkodzenia mechanicznego tego zaworu, najlepiej podmienić od kogoś na próbę, to kilka minut

: sob cze 27, 2009 10:15
autor: dnadna
miałem podobnie
rurki podcisnienia , odma - szczelność , dokladnie sprawdz

: śr sie 12, 2009 02:34
autor: lukasz_lwo
Rurki podciśnienia wymienione, została odma. Czy dostane gdzieś kompletną odmę razem z gumką do pokrywy zaworów nie biorąc pod uwagę ASO?

: śr sie 12, 2009 07:06
autor: Paweł Marek
Niestety, w podróbach nie występują. Zostaje szrot, ASO z wysoką ceną, lub kupno w ASO lub na Allegro dość często dostępnej jednoczęściowej cało - gumowej rury odmy od silnika 2E z Passata, wychodzi taniej jest trochę inna ale pasuje. Tematy z fotkami sa o tym
a tu link do całogumowej http://allegro.pl/item710509724_przewod ... _nowa.html u dołu zakładanej na króciec zamiast do króćca jak w orygianale

albo sam plastyk jak w oryginale bez gumowej górnej czesci http://allegro.pl/item710547641_przewod ... ikowa.html

: śr sie 12, 2009 19:03
autor: dnadna
ale jesli nie widac uszkodzen to przeciez nie trzeba wymieniac odmy
byc moze to jest jakies inne uszkodzenie

: śr sie 12, 2009 19:58
autor: Paweł Marek
lukasz_lwo, co z tym regulatorem? Ja kupiłem za 8 dych na szrocie bo u mnie też padł. Nie masz mozliwości od kogoś pożyczyć? 10 min pracy przy podmianie na próbę i wiesz.

: śr sie 12, 2009 21:19
autor: lukasz_lwo
A w którym miejscu jest ten regulator? bo nie orientuje się... skąd wziąć będę miał.
Odmę właśnie prawie całą mam do wymiany, jedyna dobra rurka to ta która idzie z puszki na pokrywie do rury powietrza.

: śr sie 12, 2009 21:44
autor: Paweł Marek
poziomy cylinder leży na pokrywie zaworów, z wtyczką i wężem idącym w lewo do dolotu

: czw sie 13, 2009 12:06
autor: paku69
Podepnę się pod temat. Dławi mi samochód. Powiedzmy od 1000 do 2500 obrotów ma muła. Podczas jazdy wciskam gaz do dechy a tu zero reakcji przez parę sekund. Dopiero po chwili łapie swoje obroty. A dodam iż nie dzieje się to cały czas. Raz wkręca się dobrze, raz nie. Problemem może być katalizator ?