wymiana krzyzaka kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

miskov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:56
Lokalizacja: Tychy

wymiana krzyzaka kierownicy

Post autor: miskov » pt cze 26, 2009 10:12

Witam, posypał mi się krzyzak kierownicy :grrr: strasznie nieprzyjemna rzecz - nie zycze nikomu :grrr:. Szczegolnie, ze znalezienie nówki sztuki graniczy z cudem. Pomijajac aso :rotfl:.

No ale do rzeczy, znalazlem juz uzywany krzyzak - i czas na wymiane :food: sam sie tego raczej nie podejme - brak mi doswiadczenia :otepienie: - zajmie sie tym 'znajomy' mechanik. Kwestia teraz pozostała tego typu ... u mechanika powiedzieli mi, że mam poszukac krzyzaka do wersji ze wspomaganiem ponieważ ma on innego rozmiaru zabki (?) niz ten bez wspomagania. Natomiast sprzedawca krzyzaka spytal sie o srednice otworu przy kolumnie i maglownicy :chytry: :blush: .

Probowałem znalezc te dane na necie bezskutecznie :(

Mozecie mi pomoc w znalezieniu tych danych bez demontazu i recznego mierzenia tych rzeczy :(

Moj golf to mk3 '92

z gory dzieki za pomoc :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 26, 2009 10:26

Ale napisz jaki masz silnik, jaką przekładnię ( jest dwóch producentów oraz ze wspomą czy bez)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

miskov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:56
Lokalizacja: Tychy

Post autor: miskov » pt cze 26, 2009 11:25

niestety nie wiem - nie sprawdzalem dokladnych oznaczen sinika.
Poki co moge powiedziec, ze to wersja ze wspomaganiem, silnik o poj. 1.8 (75km)

btw. gdzie dokladnie sprawdzic jaki mam silnik ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 26, 2009 11:32

No to masz AAM, zerknij jeszcze na korpus maglownicy, czyli ten podłużny element z którego drążki kierownicze wychodzą. Może mieć gładką powierzchnię albo karbowaną. I to już wszystkie informacje, ale ja konkretnie więcej nie pomogę może ktoś inny się wypowie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

miskov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:56
Lokalizacja: Tychy

Post autor: miskov » pt cze 26, 2009 11:43

czyli jak rozumiem zeby sprawdzic srednice tego otworu trzeba by bylo wszystko demontowac ?

no chyba, ze ktos ma takie dane :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 26, 2009 11:51

opcja jest taka że podjeżdżasz autem na szrot pokazujesz co ci trzeba i powinni dobrać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości