Strona 1 z 1
					
				Rozruch poranny.
				: pt cze 26, 2009 07:02
				autor: kmlq
				Witam was,  mam następujący problem. 
Z rana jak odpalam auto, czyli na zimnym silniku. Kręcę rozrusznikiem autko łapie i zaczynają falować obroty po czym auto gaśnie. Odpalam ponownie wtedy w ogóle nie łapie.. Po otwarciu przepustnicy, czy tam dodaniu gazu łapie - ale przerywa. Przegazuję go troszke i już zaczyna silnik normalnie pracować. Jak jest cieply pali od kluczyka.
Co się dupcy?  
 
Z góry dziękuje! 

 
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 12:16
				autor: ziolo115
				na pierwszy ogień do sprawdzenia  układ zapłonowy czyli swiece przewody  kopółka  i palec rozdzielacza  ewentualnie cewka a jesli nie to , to czujnik temp cieczy chłodzącej do sprawdzenia / wymiany
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 15:04
				autor: dr Dre
				Przyłącze się do porannego odpalania silnika.....
U mnie odpala bez problemu ale z wydechu wydobywa się wielka "chmura" jasnego dymu, potem jest już ok.
Podpowiecie mi co tym razem dolega mojemu Golfowi?
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 15:29
				autor: karol27
				kmlq pisze:Co się dupcy? 

 
Zdupcył się czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
dr Dre pisze:Podpowiecie mi co tym razem dolega mojemu Golfowi?
Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą,płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania i stąd obłoczek.
 
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 15:51
				autor: michalqqr
				a może to para wodna?
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 16:40
				autor: Svey
				dr Dre pisze: wielka "chmura" jasnego dymu
W lato też tak masz? Tzn. jak jest ciepło. Bo w zimie to bym się nie przejmował spaliny gorące a woda która skropliła się w tłumiku przez noc odparowuje. Moze powąchaj spaliny, para wodna nie ma wyraźnego zapachu a płyn powinien mieć jakiś zapach, przynajmniej tak mi się wydaję. Sprawdz czy nie ma ubytków oleju, płynu chłodniczego, masełka pod korkiem wlewu oleju, oleju w  plynie chłodniczym lub odwrotnie. 

 
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 16:50
				autor: kmlq
				karol27, wielkie dzięki. Jutro kupie czujnik i biore sie za wymiane. TO moze być bardzo prawdopodobne, ostatnio po jeździe mój genialny wujek odkręcił kurek i wyleciało troche bardzo gorącego płynu  

 Poleciało na czujnik i sie uszkodził?
 
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 19:23
				autor: karol27
				Od tego raczej sie nie uszkodził.On jest zanurzony w cieczy i raczej temperatura mu krzywdy nie zrobi.Tylko jak juz kupujesz to nie bierz za 25 zł bo kupisz takie trzy i żaden działał nie będzie albo będzie ci na blacie pokazywać 100* lub 60*.Ori to koszt 85 zł.Cztery piny zołta obwódka.Sprawdź czy jak będziesz robił przegazówkę co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej,ja będą szły bąble to uszczelka.
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 19:32
				autor: dziabi3
				na początek zdejmij klemę z akumulatora 
to zrestartuje komp , bo może rozjechały ci się mapy i z rana zalewa ci silnik benzyną
ale opcja z czujnikiem daje te same objawy tylko np nie było by ssania
			 
			
					
				
				: pt cze 26, 2009 21:49
				autor: dr Dre
				Svey pisze: W lato też tak masz? Tzn. jak jest ciepło. Sprawdz czy nie ma ubytków oleju, płynu chłodniczego, masełka pod korkiem wlewu oleju, oleju w  plynie chłodniczym lub odwrotnie. 

 
Mam tak bez względu na warunki atmosferyczne, ubytków w płynach nie mam a "masełko" pod korkiem wlewu oleju owszem obserwowałem.
 
			 
			
					
				
				: sob cze 27, 2009 09:40
				autor: kmlq
				dziabi3, ssanie jest  
zaraz schodze na dół do autka i zobaczę z tą klemą itd.