Caddy 14D hamulce, a własciwie ich brak po zmianie tarcz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SzOsTi_14D
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 21:11
Lokalizacja: RezaczolenD
Kontakt:

Caddy 14D hamulce, a własciwie ich brak po zmianie tarcz

Post autor: SzOsTi_14D » śr cze 24, 2009 21:10

... zwlekałem z napisaniem tego tematu, lecz po dzisiejszym dniu dałem za wygrane.
... no więc od początku

... nastał dzień w którym seryjne hamulce stały się zdecydowanie za słabe, wiec postanowiłem załozyć wieksze do mojego Caddy, nabyłem drogą kupna przednie komplety tarcza 280 + Girling 54 oraz tylną belkę z MK2 GTi, zaciski, jarzma wypiaskowały się po czym zaraz pomalowały. Nałożyły na siebie nowe komplety naprawcze (oringi,uszczelki i uszczeleczki) i zamontowały się w komplecie z tarczami i klockami ATE do w/w VW. Czyniąc taki zabieg wymieniłem również na nowe przewody hamulcowe tylnej belki+przewody gumowe, oraz przewody gumowe przy kolumnach mcpersona, zbiorniczek uzupełniałem hamulcowym płynem ATE.

... problemem okazała się pompa, która to prawdopodobnie w orginale z 1986r nie wydała, nabyłem drugą (nową) pompę do MK1, dalej nic. Czyli pedał w pada do podłogi, pomimo prób odpowietrzania, brak jakich kolwiek reakcji związanych z twardością pedału. Kupiłem używane serwo wraz z pompą od MK2 jak wyżej zero reakcji. Serwo z MK2 zostało i dziś zamontowałem nową pompę z 9A/KR/PG - 22,2mm i dalej nic.
... wszelkie pomysły na rozwiązanie problemu uleciały. Podłączając dwa przednie hamulce i jeden z tyłu (obojętnie czy to przwy czy lewy) hamulce są, tzn "homoseksualista" jest zdecydowanie twardszy. Padł taki pomysł aby przód zostawić podłaczony jak się na lezy, natomiast do tyłu puścić jeden przewód do korektora siły hamowania, i od korektora wychodzące dwa przewody na prawe i lewe koło. I własnie tak zostało to uczynione.
... i masz babo placek, kolejny zonk ... hamulec tzn "homoseksualista" twardnieje jest tak jak nalezy ... lecz w momencie jak autko postoi parę minut, lub tez bedziemy jechac parę km wciśniemy pedał to wpadnie do podłogi, i ponownie trzeba pompować tak jakby był solidnie zapowietrzony układ.

... proszę o odpowiedz, być moze ktoś z Was miał podobną sytuacje. Zastanawiam się kolejny dzień co mogłem spiepszyć i nic nieprzychodzi mi do głowy.
... Pozdr.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw cze 25, 2009 01:07

Odpowietrzałeś pompę na ?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw cze 25, 2009 01:37

tak jak kolega pisze moze byc ze pompa jest zapowietrzona, ewentualnie ze gdzies jest nieszczelnosc i zasysa powietrze nic innego mi do glowy nie przychodzi


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw cze 25, 2009 09:39

Ja tak miałem jak miałem zapoowietrzoną pompę potem odpowietrzyłęm na odpowietrznikqach i hamuje jak brzytwa


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości