Czy może cofać sie paliwo?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Czy może cofać sie paliwo?

Post autor: cyrulinski » śr cze 24, 2009 08:55

Witam.od jakiegoś czasu mam następujący problem-początkowo działo sie to tylko po nocy teraz wystarczy 1-2h i są trudnosci z odpaleniem tzn.trzeba przytrzymać na rozruszniku 3-5sekund.Ewidentnie czuć że jest to wina zasilania bo załapuje powoli.Prosze o Wasze opinie i podpowiedzi.Dodam że silnik 1.4 aex



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr cze 24, 2009 09:49

Nieprawidłowe odpowietrzanie baku !!! paliwo jest na chama zasysane i robi się podciśnienie a gdy auto stoi wciąga paliwo z powrotem .
Do kontroli masz zawór odpowietrzania zbiornika paliwa



cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » śr cze 24, 2009 10:17

Ale gdy już odpali to jedzie normalnie.Czy jeśli próbowałbym odpalić z odkręconym korkiem od zbiornika a byłaby to wina odpowietrzenia to powinien mi zapalić już dobrze?Jak to można jeszcze sprawdzić?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 24, 2009 12:30

cyrulinski pisze:Czy jeśli próbowałbym odpalić z odkręconym korkiem od zbiornika a byłaby to wina odpowietrzenia to powinien mi zapalić już dobrze?J
tak by było gdyby to podciśnienie się tworzyło. Ale raczej to bedzie inna przyczyna. Może filtr benzyny, albo stare swiece czy kable, albo uszkodzony czujnik temperatury


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » śr cze 24, 2009 15:11

zapchany filtr paliwa, od tego bym zaczął...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » śr cze 24, 2009 22:44

filtr paliwa wymieniony



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » czw cze 25, 2009 17:16

sprawdz czujnik temperatury...


Obrazek

cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » pt cze 26, 2009 08:55

po odpaleniu ładnie pracuje na obrotach powyżej 1000 i schodzi do 750 jak sie nagrzeje to myśle że czujnik dobry.



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » pt cze 26, 2009 10:38

ja mialem taka przypadlosc i wymiana czujnika (tylko ten z aso!) pomogla... a obroty tez trzymal dobre tak jak piszesz...


Obrazek

cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » pt cze 26, 2009 11:28

noto zaczynam od czujnika,będe informował



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 374 gości