Strona 1 z 1

Jak regulowac korektor siły hamowania?

: wt paź 18, 2005 21:52
autor: stonefree
Witam.
prosze o wypowiedź na taki temat: Rozmontowałem cieknący korektor siły hamowania.Okzauje si,ze zużyte są stozkowe uszczeleczki,mam nadzieje je dokupić i wymienić.Jezeli sie to uda,konieczne bedzie wyregulowanie całego ustrojstwa.Czy ktos to robił?W jaki sposób należy tę regulację przeprowadzić?może jakieś pliki?Szukałem w serwiswkach po niemiecku i rosyjsku-nie moge znależć.POZDRAWIAM!

: sob lis 05, 2005 00:30
autor: Ozzy

: ndz lis 06, 2005 00:48
autor: endriu
powyższy post niestety niczego nie wnosi,masz problem ,ty i wielu innych takich danych do aut osobowych nie widzialem-ciężarowe mają naklejkę z tymi danymi.jeśli masz znajomego diagnostę to tylko tak ,oni pamiętają jakie auto wykazuje jakie siły z tyłu i metodą prb i błędów można to ustawić.

: ndz lis 06, 2005 23:18
autor: dziomal
U siebie regulowałem korektor zmieniając naciag sprężyny. Rozpędzasz sie i hamujesz tak ostro aby zauważyć czy lepiej hamuje przód czy tył (fajnie jak ktoś z boku patrzył czy najpierw blokują sie koła przednie czy tylne). Jeśli tył hamuje za mocno to musisz popuścić sprężyne, a jeśli przód hamuje mocniej od tyłu to bierzesz kilka osob do auta jako obsiążenie i robisz kolejny test na balans hamulców. Jeśli przy obciążonym aucie tył dalej nie hamuje dobrze to musisz podciągnąć sprężyne. Robisz kilka takich testów aby przy obciążonym i nie obciążonym aucie hamulce hamowały wedle twojego życzenia(żeby w miare równomiernie hamował przód i tył).