Znikający płyn z zbiornika wyrównawczego.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Znikający płyn z zbiornika wyrównawczego.

Post autor: mecik » wt cze 23, 2009 00:02

Witam.
Mam taki problem ze swoim MkII 1.3 Gażnik Benz/Gaz, ze płyn chłodzący znika po przejechaniu kilku set km. Czasem nawet szybciej. Płyn nigdzie nie cienkie wszystko suche.
Czym to moze byc spowodowane??
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 00:03 przez mecik, łącznie zmieniany 1 raz.


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

Awatar użytkownika
bowi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob sty 26, 2008 14:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bowi » wt cze 23, 2009 00:11

Jeśli nie masz na 100% wycieku gdzieś na króćcach, złączach, dziurawej rury, wycieku z nagrzewnicy to niestety może być walnięta uszczelka pod głowicą. Inne objawy to: kopcenie na biało, "oczka" oleju w zbiorniku wyrównawczym, bąble powietrza w zbiorniku wyrównawczym, ślady płynu chłodzącego na bagnecie/powiększający się stan oleju. Mogą występować różnie, zależnie gdzie puściła uszczelka.
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 00:14 przez bowi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: mecik » wt cze 23, 2009 00:19

Na oleju "oczek" nie ma. Jedynie widze ze lekko spod korka wlewu oleju wycieka czasem olej. :grrr:


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » śr cze 24, 2009 12:26

Miałem kiedyś MK II 1,6 PN i ten sam problem...Pał kruciec na bloku z prawej strony silnika jak przewody idą do nagrzewnicy... wycieków nie było widać bo gorący blok i zaraz wyparowywało... wymiana krućca i oringu pomogła.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: mecik » śr cze 24, 2009 14:54

No niestety problem sie sam znalazł jak zrobil sie "mały wodospad" spod pod silnikiem. Niestety to była pompa wodna.Ale juz naprawione i "Czerwona Perełka" śmiga SUPER!! :grin: TEMAT ZAMYKAM. :grin:


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 396 gości