Strona 1 z 1
Rozrzad, zaplon
: wt paź 18, 2005 18:03
autor: aphex
Witam mam wielka prosbe do osob ktore mialy by cierpliwosc i moglyby opisac krok po kroku ustawienie rozrzadu oraz poprawnego ustawienia zaplonu do golfa III silnik ABS lub ABD. Ostatnio zmienialem popychacze i zaczal mi palic wiecej nie za duzo ale jednak .
Dzieki i pozdrawiam wszystkich !!!!

: wt paź 18, 2005 20:13
autor: Kaczor
ABS a ABD to jak Paradyż z Paryżem ...
ABS - 1.8 - górne koło rozrządu - znak między literami O i T ma się zgadzać ze strzałką na plastiku który trzyma obudowę paska - górny , pionowy punkt , dół - ściągasz zaślepke na skrzyni i ustawiasz punkt "0" na kole zamachowym (trzeba wyjąć całą zaślepke nie tylko korek , wtedy widać wskaźnik będący odlewem skrzyni) - można ustawiać od strony koła pasowego ale precyzyjniej jest na kole zamchowym , aparat zapłonowy - palec ma wskazywać nacięcie na obudowie aparatu - wyciągamy kopułke i plastik spod palca - jest takie nacięcie grubości 1 mm
, ABD - 1.4 - tfu , nawet nie ma sensu pisać - tyle że mają sie zgadzać znaki na kołach pasowych , napinacz jest jednocześnie pompą wody , aparat w głowicy , szkoda gadać ...
: wt paź 18, 2005 20:28
autor: aphex
a walek posredni ustawic mozna bez odkrecania oslony calego rozrzadu ?? i jak to jest z tym zaplonem ustawionym na 6 stopni gdzie ta miara !?? z abd faktycznie pomylilem sie
: wt paź 18, 2005 20:33
autor: Kaczor
wałek pośredni napędza aparat zapłonowy (no i pompę oleju) - po zdjęciu górnego dekla jest dojście do zębatki wałka pośredniego i nią ustalamy położenie palca w aparacie , znak 6 stopni jest w niedalekiej odległości od punktu "0" na kole zam - ale bez lampy stroboskopowej i tak marne szanse na prawidłowe ustawienie
: wt paź 18, 2005 21:13
autor: aphex
obawiam sie ze w taki sposob nie ustawie tego walka posredniego pokrecilem troszke aparatem zaplonowym wiec chyba samo pokrecenie walka posredniego tak aby palec rozdzielacza mial byc w punkcie 0 bedzie troszke nie na miejscu chyba ze sie myle a sama oslonke trudno rozebrac ?? trzeba tam zdejmowac pasek od wspomagania lub od allternatora ??