Witam Wszystkich!!
Mam mały problem z moim Golfem, TDI, 110. Podczas hamowania notorycznie włącza mi się ABS - bez względu na prędkość zarówno jak hamuje powoli jak i gwałtownie. Działa ok - tak jak powinien tylko dlaczego zawsze??
Czy możecie mi porawdzić, od czego zacząć co to możę być itd.
Dziękuję za wszelką pomoc - jeśli potrzeba więcej informacji piszcie, szybko postaram się uzupełnić.
Pozdrawiam.
ABS - włącza się zawsze przy hamowaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: ABS - włącza się zawsze przy hamowaniu
A czy jestes pewien, ze to na 100% wlacza sie wlasnie ABS ?
Ja po zakupie auta mialem podobne odczucie, ze przy kazdym hamowaniu, tak jakbym hamowal caly czas z ABSem, a owe uczucie wywolywaly dosc zwichrowane tarcze z przodu, wiec obadaj jeszcze te ewentualnosc
Jesli tarcze masz OK, to chyba pozostaje sprawdzic czujniki ABS przy kolach.
Ja po zakupie auta mialem podobne odczucie, ze przy kazdym hamowaniu, tak jakbym hamowal caly czas z ABSem, a owe uczucie wywolywaly dosc zwichrowane tarcze z przodu, wiec obadaj jeszcze te ewentualnosc
Jesli tarcze masz OK, to chyba pozostaje sprawdzic czujniki ABS przy kolach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
luzy na łożyskach co powodouje odsuwanie się zębatki od czujnika podczas hamowania, za daleko czujnik od zębatki, brudny czujnik, zepsuty ale nie do końca czujnik.jahu44 pisze:Działa ok - tak jak powinien tylko dlaczego zawsze??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Najlepiej sprawdz na Vagu podczas jazdy czy wszystkie czujniki działaja tak samo
Miałem ten sam problem w audi A4 okazało się że jeden czujnik przestawał czytac obroty koła przy 10 km na godz,a trzy pozostałeprzy 7 km.Co za tym idzie system czytał to jako poslizg koła i odpalał pompe ABS.
Pomogło czyszczenie zembatki i ustawienie czujnika w odpowiedniej odległosci.
Miałem ten sam problem w audi A4 okazało się że jeden czujnik przestawał czytac obroty koła przy 10 km na godz,a trzy pozostałeprzy 7 km.Co za tym idzie system czytał to jako poslizg koła i odpalał pompe ABS.
Pomogło czyszczenie zembatki i ustawienie czujnika w odpowiedniej odległosci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 215 gości