Strona 1 z 1

MK2 PO SWAPIE Z RP NA ABF, PYTANKO O POMPE PALIWA

: pn cze 22, 2009 14:44
autor: CHECIK
Jestem po swapie na abf-a do mk2 , wczesniej siedzial RP-ek, wszystko si tylko na wolnych obrotach auto nierowno pracuje - "przebiera" , oprocz tego auto na wolnych obrotach- powiedzmy 1200-2000 obr ma takie jakby przydlawienie przez chwile jadac autem na biegu, caly uklad paliwowy zostal rp-eka bo chlopcy co to wkladali stwierdzili ze to wystarczy, rozumiem ze w rp-eku są 2 pompy z tego co czytalem. Jak kupowalem swap to gosciu dal mi oryginalna pompe od abf-a i caly czas mam ją gdzies tam w kartonie i lezy sobie, ale skoro mam 2 pompy teraz to jak mam zalozyc tą ktora dostalem od abf-a, czy chłopacy mieli racje ze układ pompy moze zostac z rp-eka, majac objawy takie jak napisalem powyzyej wymienililem sonde, czujnik temperatury, swiece, kopulke, przewody, w aparacie zaplonowym nie ma oleju i nadal to samo. W zwiazku z tym zostało chyba coś paliwem. Żeby było ciekawiej wszystko jest git jak autu sie wstawia, mozna krecic do ocinki i zapindala bez problemu.

: pn cze 22, 2009 14:52
autor: Paweł Marek
nie może zostać z RP, za małe ciśnienie, zakładaj pompe pod podłogą od sinika na wtrysku digifanta (Pb, PF to najczęstsze). Ta w baku moze zostać. Pompy od ABF jako jednej do baku w mk2 za bardzo nie da się założyć, chyba że jakieś mody wymyslisz.

: pn cze 22, 2009 15:36
autor: CHECIK
A jakie są objawy za malego cisnienie w ukladzie paliwowym? skoro mam za male cisninie i musze zmieniac pompe to czemu wszystko jest ok i moge go katowac do odcinki i zero przerywan, tylko na niskich obrotach

: pn cze 22, 2009 16:09
autor: TheBiSHoP
Paweł Marek pisze:Pompy od ABF jako jednej do baku w mk2 za bardzo nie da się założyć, chyba że jakieś mody wymyslis
Trzebaby cały bak od MK3 wstawić. Z tego co wiem podchodzi bez problemów.

: pn cze 22, 2009 19:05
autor: Paweł Marek
CHECIK pisze:zero przerywan, tylko na niskich obrotach
nie mam pojęcia. Ale pompy z RP sa nominalnie na ciśnienie 1.2 bara, a z ABF 4 bary, przy czym ciśnienie w układzie to 2.5-3 bara. Widac twoja pompa z RP ma spory naddatek ciśnienia, co jest niby typowe, ale dziwne że aż tak dobrze chodzi. Chcesz miec pewność zmierz ciśnienia manometrem u jiakiegoś mechanika co ma traki sprzęt. Masz mieć przy listwie wtryskowej 3 bary na ściągniętym wężyku od regulatora, i 2.5 bara na założonym.

: wt cze 23, 2009 09:33
autor: CHECIK
A nie wiecie czy musze zmieniac samą pompke czy calość z tą obudowa plastikową?

: wt cze 23, 2009 12:22
autor: TAZ
Musisz zmienić całą pompę razem z obudową. Dla przykładu pompa z 1,3 NZ ma ciśnienie 3 bary i daje radę w ABFie, ale samego wkładu nie przełożysz bo jest za duży. Szukaj pompy z NZ, PF, PB, GX tylko tą i każdą inną od mechanicznych wtrysków trzeba nieco przemodelować i usunąć akumulator paliwa.