problem z szyberdachem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z szyberdachem
Witam
dziś reanimowałem szyber według instrukcji z forum (pęknięta lewa prowadnica), wszystko fajnie się udało naprawić i co najważniejsze złożyć tak że nie zostało części. Ale jest jeden mały problem nie mogę zsynchronizować szyberdachu z silnikiem całkowicie się rozregulował. Jak go ręcznie ustawie w jedno z krańcowych położeń to i tak silnik tego nie "widzi" i chce jeszcze przesuwać dach. Może ktoś już się spotkał z taką sytuacją.... Czy jest na to jakiś magiczny sposób??
Pozdrawiam
			
													dziś reanimowałem szyber według instrukcji z forum (pęknięta lewa prowadnica), wszystko fajnie się udało naprawić i co najważniejsze złożyć tak że nie zostało części. Ale jest jeden mały problem nie mogę zsynchronizować szyberdachu z silnikiem całkowicie się rozregulował. Jak go ręcznie ustawie w jedno z krańcowych położeń to i tak silnik tego nie "widzi" i chce jeszcze przesuwać dach. Może ktoś już się spotkał z taką sytuacją.... Czy jest na to jakiś magiczny sposób??
Pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 21:41 przez krzemien7, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
wyłącznik termiczny (a raczej bezpiecznik polimerowy zdaje mi się) działa awaryjnie. Przy normalnym używaniu jest odpowiedni układ włączników przy silniku i dlatego ma to być ustawione w konkretnej pozycji
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Prawdę mówiąc nie znam akurat dokładnie tego rozwiązania ,ale często widziałem ,że przy ciężko pracującym szyberdachu ,przy uszkodzonych prowadnicach potrafi się wyłączac w różnych pozycjach,a przy wymianach silnika nigdy nie zwracałem uwagi na montaż w odpowiedniej pozycji i działało dlatego tak myślę,ale mogę się mylic.
			
									
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
- Lukasz_mk2
 - Forum Master

 - Posty: 1300
 - Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: problem z szyberdachem
Krzemień mam do ciebie wielką prośbę czy możesz porobić kilka zdjęć tego co naprawiłeś.krzemien7 pisze:Witam
dziś reanimowałem szyber według instrukcji z forum (pęknięta lewa prowadnica), wszystko fajnie się udało naprawić i co najważniejsze złożyć tak że nie zostało części. Ale jest jeden mały problem nie mogę zsynchronizować szyberdachu z silnikiem całkowicie się rozregulował. Jak go ręcznie ustawie w jedno z krańcowych położeń to i tak silnik tego nie "widzi" i chce jeszcze przesuwać dach. Może ktoś już się spotkał z taką sytuacją.... Czy jest na to jakiś magiczny sposób??
Pozdrawiam
Bo ja za cholerę nie rozumiem tego co jest opisane na forum.
Z góry dziękuje.
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
- 
				Mariuszj324
 - Nowicjusz

 - Posty: 35
 - Rejestracja: wt mar 31, 2009 12:19
 - Lokalizacja: ugana
 
szyber otwiera sie kiedy chce
koledzy ja mam taki problem i niezabardzo wiem o co temu mojemu szyberdachowi chodzi  
  A mianowicie otwiera sie tylko z rana tak do godziny  7 góra 8  i później dopiero po godzinie 17 gdzieś tak a w dzień a chiny się nie otworzy nie wiem co mu jest czy jestam jakis czujnik który to reguluje? tak jak by w tych godzinach prad nie dochodził bo żaróweczka sie  nie swieci a zaczyna trybic tak około 17 nie mam pojecia co to moze być Koledzy podrzucie jakies pomysły i rozwiązania Pozdro Mariuszj324 
			
									
									- bradley
 - Forum Master

 - Posty: 1046
 - Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
 
krzemien7, to jest proste.
Najpierw za pomoca korbki dolaczanej do zestawu (imbusu) uchylasz dach(czyli nie otwierasz a uchylasz
  Nastepnie odkrecasz silniczek (2 torxy) i trzymajac go w rekach naciskasz guziczek na panelu od uchylu dachu. Pozniej montujesz silniczek, 2 srubeczki przykrecasz i mozesz juz zamykac normalnie szyber.
			
									
									Najpierw za pomoca korbki dolaczanej do zestawu (imbusu) uchylasz dach(czyli nie otwierasz a uchylasz
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
						[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości




