Problem z pompa paliwowa!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kowal__18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2009 10:08
Lokalizacja: Lublin

Problem z pompa paliwowa!

Post autor: kowal__18 » czw cze 18, 2009 10:53

Witam, dzisiaj chcialem odpalic auto, chodzil tylko rozrusznik i tyle. Moj samochod to Golf III 1,4 benzyna gaz.
Odkrecilem dekeil od pompki, kolega wlczyl zaplon i nic. Wyciagnalem przewod ktory podaje paliwo, kolega wlaczyl zaplon i dalej nic, a chyba powinno poleciec paliwo duzym cisnieniem. I teraz pytanie. Czy pompa sie zatarła czy np mogla sie zapchac? Dodam ze mierzylem natezenie pradu przy pompce i jest 12V. Benzyne mialem na rezerwie>

Widzialem na allegro pompki po kilkadziesiat zloty ale powiedzicie mi teraz czy dam rade to zalozyc bez pomocy mechanika( nie mam kasy)??? pomozcie jak to zrobic?

Jezeli nie jest to wina pompy to co sie moglo zrobic?
Dzieki za odpowiedz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw cze 18, 2009 11:01

kowal__18 pisze:natezenie pradu przy pompce i jest 12V.

napięcie :bajer:
jezeli długo jeżdziłes na niskim stanie paliwa to być moze pompa padła :bajer:
to częsty przypadek w mk

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 11:03 ]
kowal__18 pisze:czy dam rade to zalozyc bez pomocy mechanika( nie mam kasy)??? pomozcie jak to zrobic?
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » czw cze 18, 2009 11:04

Witam.
Jeżeli jeździłeś na gazie na rezerwie paliwa, pompka mogła się zatrzeć. A odpala awaryjnie na gazie?
Pompkę wymienisz sam bez najmniejszych problemów. Jak już odkręciłeś ten dekielek to ściągasz wszystkie przewody i kostki, następnie odkręcasz nakrętkę plastikową i wyciągasz pompkę. Tu uwaga, zapamiętaj, który przewód paliwowy do którego króćca.
Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

kowal__18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2009 10:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kowal__18 » czw cze 18, 2009 11:29

No własnie na gazie nie pali. Chyba musi najpierw pobrac beznzyne zeby pozniej na gaz przerzucic. Kupie raczej pompke na allegro bo podobno sie dobrze sprawdzaja tylko nie wiem jak ja ją jeszcze tam włoże...:) cos tam bede kombinowal. Mam nadzieje ze to tylko pompa a nie cos innego jeszcze.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw cze 18, 2009 11:33

kowal__18 pisze:No własnie na gazie nie pali
jak to nie pali ???
musisz miec awaryjne odpalanie na lpg
przytrzymaj przełącznik tak wcisniety aby dioda zielona migała cały czas ok 20s przełączy się sam na lpg
wtedy lekko na pedał gazu i zaskoczy :)
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 11:33 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



kowal__18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2009 10:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kowal__18 » czw cze 18, 2009 11:40

Jak mam przełacznik i jest zielone światelko ktore nie miga to jest odpalanie na samym gazie nie to nie odpala. Jak miga to odpala na benzynie i przłacza za chwile na gaz- nie odpala. Jest jeszcze samo odpalanie na benzynie ale o tym juz nie musze mowic ze nie pali. Na każdym przełaczniku nie pali.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw cze 18, 2009 11:43

zapodaj fotke tego przełącznika :bajer:



kowal__18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2009 10:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kowal__18 » czw cze 18, 2009 11:50

nie ma jak bo siedze w robocie teraz:) przelacznik jak przelacznik, kwadratowy z malym przyciskiem do zmiany i obok dioda. Powaznie na samym gazie za groma nie pali. Ojciec ma w zalozony najprostszy gaz jaki moze byc i jak mial pomke spalona to palil na gazie i w zime a ja mam sekwencje i lipa. Moge jeszcze jakos awaryjnie odpalić?

[ Dodano: 18 Cze 2009 12:43 ]
mam jeszcze pytanie czy to może być np. zapchana pompka czy spalona?



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » czw cze 18, 2009 14:54

U mnie awaryjne odpalanie działa tak, że trzymam przycisk do zmiany, przekręcam kluczyk na zapłom i zapala się dioda od gazu i działa.
Jak Ci pompka nie buczy po przekręceniu zapłonu a napięcie dochodzi to jest spalona.
Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 18, 2009 15:28

kowal__18 pisze:ja mam sekwencje i lipa.
no więc chyba nie zapalisz na gazie. Ja mam taką tania pomkę w jednym aucie i hula 3 lata, ale licz się z tym że możesz trafić na felerną i wtedy kłopotliwa realizacja gwarancji, stracony czas. Może kupisz w sklepie, są nawet po 200 zeta


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kowal__18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2009 10:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kowal__18 » sob cze 20, 2009 23:34

Witam. Wymieniłem pompe i odpala jak nigdy wczesniej. Wymieniłem z kolegą, dość prosta wymiana. Cena za pompke 60 zł.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz cze 21, 2009 09:38

Ja zakladam przekaznik dodatkowy na rozlaczenie popy paliwowej w trakcie jak przeloczy sie na gaz popa przwstaje chodzic I nie musze sie martwic ze ja zatrze Jest to plus dla elektryki bo troche akumulator odpocznie a alternator nie musi popowac tyle produ Wiec sami pomyscie poco ma chodzic popa jak jade na gazie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 21, 2009 11:19

jeryk10, ameryki nie odkryłeś, wszystko na forum jest opisane: jak to zrobić, jakie sa zalety a jakie wady tego rozwiązania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz cze 21, 2009 11:52

kolego maiłem tak smao

i teraz kupiłem 2 pompkę ale miałem nie fart i urwał mi się króciec od niej

i tknęło mnie aby popukać w starą bo słyszałem ze sie szczotki zawieszają

i dziw ruszyła dział do dziś jakieś 9 miesięcy

ale sie liczę z tym ze morze znowu to sie stanie


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 216 gości