Strona 1 z 1

Zapala i gaśnie???

: czw cze 18, 2009 10:08
autor: daniello22
Sprawa dotyczy golfa 3 1.4benzyna z lpgiem rok 94. Wszystko było ok ale ostatnio pare dni po wymianie paska rozrządu i pompy wody zaczęło się tak robić. Po jeździe (nawet pare km) i zgaszeniu wystarczy z 10minut i już nie chodzi. Zapala po czym gaśnie monentalnie. dogazowanie nie pomaga gdyz odcina paliwo. Dzieje się tak na paliwie i na gazie. Dopiero po zdjęciu klemry za 20minut zapalił. Potem analogiczna sytułacja ale już zdjęcie klemry nic nie dało. Potem padł pomysł-imobilajzer. Na drugim kluczyku zapalił. Ale jak sie okazało to nie to. Potem zdjeta klemra i inny kluczyk i dalej nie chodzi. Zmieliliśmy czujnik halla od sprawnego golfa ale to nic nie dało. Zapalił dopiero podczas cholowania na biegu. O co chodziauto jest potrzebne na codzien a ta usterka dyskfalifikuje go z usterki.

: czw cze 18, 2009 12:22
autor: spec
Może kostka stacyjki nie łączy? Cewkę sprawdzałeś?

: czw cze 18, 2009 12:44
autor: memphis88
Mam golfa II 1.3. Od pewnego czasu gasł w czasie jazdy, teraz zgasł na amen i nie odpala, wczesniej pompa chodzila cicho, glosniej tylko jak malo wachy bylo, teraz glosno i przylozylem ucho to slychac bulgotanie. Co to moze byc? czy to pompa paliwa? do wymiany?

: pt cze 19, 2009 17:03
autor: daniello22
na diagnostyce wyszło że to błąd imobilajzera. Co teraz zrobić??

: pt cze 19, 2009 20:20
autor: Baracus86
naprawić lub odłączyć. jak nie znasz się to wizyta u elektryka lub kogoś kto sie na tym zna. A jak mowie odłączyć to mam na myśli obejście obwodu który ten imo odcina.prawdopodobnie pompę paliwa i możliwe ze napięcie na sterowanie cewka. :bajer:

Re: Zapala i gaśnie???

: pt cze 19, 2009 20:30
autor: jawirax
daniello22 pisze:Sprawa dotyczy golfa 3 1.4benzyna z lpgiem rok 94. Wszystko było ok ale ostatnio pare dni po wymianie paska rozrządu i pompy wody zaczęło się tak robić. Po jeździe (nawet pare km) i zgaszeniu wystarczy z 10minut i już nie chodzi. Zapala po czym gaśnie monentalnie. dogazowanie nie pomaga gdyz odcina paliwo. Dzieje się tak na paliwie i na gazie. Dopiero po zdjęciu klemry za 20minut zapalił. Potem analogiczna sytułacja ale już zdjęcie klemry nic nie dało. Potem padł pomysł-imobilajzer. Na drugim kluczyku zapalił. Ale jak sie okazało to nie to. Potem zdjeta klemra i inny kluczyk i dalej nie chodzi. Zmieliliśmy czujnik halla od sprawnego golfa ale to nic nie dało. Zapalił dopiero podczas cholowania na biegu. O co chodziauto jest potrzebne na codzien a ta usterka dyskfalifikuje go z usterki.
Sparwa jasna wina rozrzadu , zle ustawiony ,jezlei przed wymiana bylo oki, a teraz zle chodiz, to winowajca to rozrzad , jedz tam gdzie ci wymienialii niech poprawia.