brak mocy 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yayo84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 20, 2009 08:49
Lokalizacja: Nowa Dęba

brak mocy 1.4

Post autor: yayo84 » śr cze 17, 2009 13:50

witam
mam golfika 3 silnik 1.4 rok 93 i mam taki właśnie problem .
niedawno wymieniałem w nim skrzynie biegów ( była 4 biegowa ) , zawiozłem do mechanika (niby spec od vw ) , wynalazł mi skrzynie biegów ( też 4 biegi ale jakaś większa od poprzedniej ) , zapłaciłem za wszystko , niby ładnie pieknie , nie minął dzień jak samochód umarł ( zero ładowania , akumulator umarl chociaż był prawie nówka ) , zawiozłem znowu tym razem powiedział , że wymienił cewke i czujnik temperatury od sinika bo sie to spaliło , powiedział też że wyregulował mi rozrząd tak , że teraz jest tak jak ma być i bedzie mało palił bo poprzedni był źle ustawiony .
Tylko , że teraz ten samochód to w ogole jezdzi jakby chciał a nie mogl , zbiera sie jak koń pod górke i jakis taki zmulony jest .
Poprzednio dosyc żwawo się zbierał i 140km/h lekko szedl . Co może być przyczyną ???
Nie wiecie gdzie moge znaleść schemat ustawienia rozrządu to tego modelu . Z góry dzieki i przepraszam że się tak rozpisałem ale musiałem się wyżalic ;)
Pozdrawiam wszystkich zapalonych golfiarzy :)
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 14:25 przez yayo84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » śr cze 17, 2009 13:52

nom to jedz znowu do niego i mu powiedz o tym w koncu placisz zeby naprawił a nie popsuł :)



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » śr cze 17, 2009 14:17

Jezeli auto jezdzilo przed wymianaskrzyni,mialo moc i przysopieszenie , a po wymianie nie ma i po jego regulacji, to jedz do niego niech to robi,jezeli grzebal w zaplonie to zle ustawil, mialem tak samo jak ty pojechalem wyregulowalc zaplon i auto zmiejsca lewdo ruszylo, potem sam regulowalm na oko i lepeij wyregulowalm od niego, na koncu dalem do elekromechanika o dobrej renomie i ladnie wszystko wyregulowal , weim jakie to jest wkuzrajace ktos reguluje cos moiw ze teraz jest jak w ksiazce pisze , placzisz kase a auto gorzej jezdzi niz bylo , jedz do niego i niech poprawia , abosolutnie sam nic nie rob i nie dawaj do innego mechanika bo se narobisz metliku i rozegulujesz cale auto, niech przywruci do stanu jaki byl.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr cze 17, 2009 14:20

co to za tytuł tematu ???
"" coś nie tak""
prosze poprawnie sprecyzowac temat !!!!!! :bajer:



yayo84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 20, 2009 08:49
Lokalizacja: Nowa Dęba

Post autor: yayo84 » śr cze 17, 2009 14:23

dzieki wielkie :)
tylko jest teraz taki problemik mały , że ten gość co u niego robiłem to wyjechał do niemiec . Mam innego znajomego mechanika i ma dostęp po godzinach do warsztatu diagnostycznego i może on by coś na to poradził . Problem w tym , że wczesniej nie grzebał nic przy moim samochodzie .

[ Dodano: 17 Cze 2009 14:26 ]
sorry , juz poprawiłem :grin:



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » śr cze 17, 2009 14:38

yayo84 powiedz mi czemu wymieniles 4 biegi na 4 biegi a nie na 5 biegowa?


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

yayo84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 20, 2009 08:49
Lokalizacja: Nowa Dęba

Post autor: yayo84 » śr cze 17, 2009 14:45

tak się złożyło , że 4 biegowa skrzynia była dosyc blisko i szybko dostępna ( w 2 dni ją miałem ) i syszałem ( tudzież czytałem ) , że 5 biegówka jeszcze bardziej muli ABD 1.4 , pozatym poprzednie osiągi mi wystarczały i ładnie jeżdził na tej skrzyni ale teraz to jest padaczka .
już zaraz 15 to sie zbieram do domu a reszte postów przecztytam jutro :grin:
z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » śr cze 17, 2009 15:26

yayo84 ja zmienilem 4 biegi na 5 biegowa skrzynie i jest ok,mocy nie ubylo,samochod wyraznie ciszej chodzi,spalanie sie zmniejszylo noi przyjemnosc z jazdy jest o niebo lepsza :grin: .


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » śr cze 17, 2009 15:33

no bez przesady 5 biegowa skrzynia zamula??

nic podobnego, 5 bieg to dodatkowy bieg w 4 biegowej skrzyni można by tak powiedzieć

pozwala on utrzymać auto w momecie obrotowym a nie w mocy auta

czyli co ?? 5 bieg to ekonomiczny bieg a ty go nie masz i w dodatku wyje silnik

a ja ma 90 km / h i silnika nie słyszę , radio cyka a ja bajer zapodaje mojej żonce żeby buziaka dała :okej:


jakby większa liczba biegów zamulała silnik to nie produkowano by 6
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 15:35 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » śr cze 17, 2009 15:35

A może po prostu musisz się przyzwyczaić do 5 biegowej skrzyni ,oraz ciągnąc więcej obrotów na poszczególnych biegach.



Awatar użytkownika
adrian1234792
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr cze 24, 2009 20:44
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: adrian1234792 » śr cze 24, 2009 21:02

Witam posiadam golfa 3 1.4 na gaźniku 92 rok z instalacja LPG.Pare dni temu na miedzianej rurce która wychodzi z kolektora i wystaje obok wlewu oleju rozleciała mi się zatyczka gumowa którą rurka była zatkana,od tego momętu rurką tą uciekały spaliny i golfik stracił moc prubowałem zatkać tą rurke czymś innym ale bez skutku golf jak zaczął się dusić tak nieprzestał.Pierwsze moje pytanie to jaką funkcje pełni ta rurka skoro jest zatkana i dlaczego jeżeli teraz ją zatykam to samochód się strasznie dławi.Auto dławi się na LPG i na bęzynie.Proszę o pomoc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 378 gości