Szarpie 1x przy puszczaniu pedalu gazu na 5 biegu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Szarpie 1x przy puszczaniu pedalu gazu na 5 biegu.

Post autor: Magnus » śr cze 17, 2009 11:56

Witam. w czym moze byc przyczyna ze gdy jade autem na autobanie 5bieg ok 3500-4000obr/min i sciagam noge z gazu od ok 0,5sek do 1 sekundy i czuje silne szarpniecie jakby byl luz na sprzegle albo gdzies na napedzie:/

Silnik normalnie schodzi z obrotow nic mu sie nie dzieje.



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » śr cze 17, 2009 16:24

Raczej to normalne. Czym więkrzy przebieg samochodu tym więkrzy luzik.



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » śr cze 17, 2009 18:00

Mam to samo.Trzeba się przyzwyczaić



greg

Post autor: greg » śr cze 17, 2009 18:22

zerknij an łącznik pomiędzy skrzynią a sankami



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » śr cze 17, 2009 21:50

hmmm auto nie ma jeszcze duzzego przebiegu .Golf ma 88tys km, jezdzilem fiatem palio ktory mial 250tys km i tam nic takiego sie nie dzialo,jedynie silnik troche slabszy wraz z wiekszym przebiegiem.
Zrobie jak GREG napisal spradze laczenie midzy sankami a skrzynia z tym ze wizualnie to ciezko bedzie chyba ocenic czy wporzadku czy nie. Nie mam zamiennika zeby podmienic i zobaczyc na trasie co sie bedzie dzialo,ale zerkne bo moze sruby sie poluznily-statnio byly sanki odkrecane wiec moze cos sie poluzowalo.

Mam jedno pytanie czy lape miedzy sankami a skrzynia dokrecam do oporu i troche mocniej czy cisne mocno plackim kluczem czy tez jest jakies odpowiedni moment dokrecenia. Chodzi mi oto ze jak sa tam jakies gumowe elementy i je docisne czy one nadal beda spelniac swoja role.



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » czw cze 18, 2009 16:11

A może masz przebieg kręcony, bo to troche dziwne. Przy 88tys. km to samochód jest jak nowy :smoke:



greg

Post autor: greg » czw cze 18, 2009 23:43

Magnus pisze:Mam jedno pytanie czy lape miedzy sankami a skrzynia dokrecam do oporu i troche mocniej czy cisne mocno plackim kluczem czy tez jest jakies odpowiedni moment dokrecenia.
to chyba wystarczy?
Obrazek



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » ndz cze 21, 2009 14:54

Greg dzieki wielkie:)

z lapa wydaje sie wszystko wporzadku, natomiast lewa(ta blizej akumulatora)podpora silnika skrzypi gdy ruszam silnikiem- "guma piszczy" .. a szarpniecia sa bardziej wyczuwalne gdy komora silnika jest dosc nagrzana np po ok 1 h jazdy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości