Strona 1 z 2

Jak zrobic auto niskie i miekkie

: czw lis 25, 2004 00:13
autor: Splash
Mam pytanko.Od paru miesiecy jezdze na sporcie.tzn.Krotkie sportowe sprezyny,z przodu i z tylu amortyzatory bilstein.Na te nasze drogi samochod jest jednak za niski i za twardy,miske zdazylem juz nie raz przyrysowac.No i stad pytanko...Chcialbym zeby samochod byl wyzszy i jednak nieco miekszy...zmieniac amortyzatory i sprezyny czy wystarczy zmienic tylko sprezyny???

: czw lis 25, 2004 00:33
autor: ygd
jedno i drugie na seryjne, jeśli chcesz wysoko i miękko. można ewentualnie od GTI (-20mm) miękko do tego.

: czw lis 25, 2004 15:31
autor: Splash
Dzieki za odpowiedz.
Nie chcialbym wracac na standardowa wyskosc ,lecz minimalnie nizej i do tego miekko.Czyli wynika z tego,ze sprezyny od GTI spasuja mi po zalozeniu normalnych amortyzatorow bedzie juz dosyc miekko???Pytam tak dokladnie bo u mnie w samochodzie pojecie miekkosci w ogole nie istnieje:D
Dzieki za odpowiedz

: czw lis 25, 2004 17:19
autor: ygd
Tak, na zawiasie od GTI jest komfortowo, nie ma co porównywać, z H&R, czy Koni....
Jeśli chodzi o twardośc, dużo też tu znaczą opony, nie wiem jakie masz w tej chwili, ale na profilu 45, czy mniejszym, strasznie trzęsie, nawet na standardowym zawieszeniu.

: pt lis 26, 2004 03:39
autor: Splash
Dzieki za rade.No problem z tymi opnkami bo profil mam dokladnie jaki opisales...alenarazie zajme sie tylko zawieszniemi zobaczymy jaki bedzie efekt.
A mam jesczejedno pytanko.Poniewaz czesto jestem w niemczech to mam okazje kupic baaaardzo tanio sprezyny z takiego samego golfa jak ja lub z Gti.Sa to uzywki jede golf przejechal 65 000 a drugi 85 000 na tych sprezynkach.Czy to w ogole ma sens???Czy sprezyny sie niszcza?Jezeli juz to mysle ze na polskich drogach ich zywotnosc jest o wiele mniejsza niz na niemieckich.

: pt lis 26, 2004 15:20
autor: cobra333
Chętnie kupie pd Ciebie to zawieszenie !!! marcin333@op.pl

: pt lis 26, 2004 21:40
autor: Michael G60
Chcesz mieć twardo i wysoko - no to amory olojowo - gazowe.
Albo amory sportowe a spręzyny seryjne!

: pt lis 26, 2004 23:54
autor: Splash
dzieki za rady.:)problem w tym ze ja nie chce nie "wysoko i twardo" ale "nieco nizej niz standardowo i dosyc miekko":Dwiem,ze wydziwiam,ale jakbyscie mieli jakies rady jak to uzyskac to bylbym wdzieczny.

: sob lis 27, 2004 17:59
autor: Michael G60
Nie jestem pewien - niech ktoś mądrzejszy się wypowie!!
CZy miał ktoś seryjne sprężyny a sportowe amory - czy auto nie siada???
Jestem ciekaw, bo one chyba są krótsze???

: pn lis 29, 2004 20:22
autor: dioob
do krótkich sportowych amorów nie ma sensu zakładac zwykłych standardowych sprężyn bo spreżyna i tak bedzie tak zgnieciona że to nic nie da.Ja miałem krótki z przodu na -60 i chciałem wymienić springi na standard a tu kapa.
Moim zdaniem albo standard albo sport wszelkie inne kombinacje są do pupy.

: pn lis 29, 2004 21:28
autor: Michael G60
A czy na amorach gazowych auto siada???
Czy zakładając progresywną sprężynę ze seryjnym amorem ten ostatni szybko pada i mniej więcej po ilu kilometrach???

: ndz lut 25, 2007 14:02
autor: kiniu
Ja mam kolego teraz taki sam problem kupiłem zawieche miala byc 40/40 okazało sie ze jest jakies 80/40 z tym ze nie jest az tak twardy ze usiedziec nie mozna dlatego mysle o opcji na przód standard amory i sprezyny obnizające o jakies 35-40mm ponoc mozna taka konfiguracje stosowac nie wiem jak sie na tym jeździ ale spewnoscia dam ci nie długo znac popatrz na alegro jest troche tego

: pn kwie 02, 2007 01:06
autor: DEX9985
witam mam do was takie pytanie troche nie na temat ale widze że są tu osoby które sieznają na zawieszeniu a ja szukam pilnej porady i jakiejkolwiek pomocy możecie mi powiedzieć co myslicie o tym zawieszeniu i czy sie opłaca http://www.allegro.pl/item178802100_zaw ... f_ii_.html
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich

: pn kwie 02, 2007 14:58
autor: kiniu
DEX9985 pisze:witam mam do was takie pytanie troche nie na temat ale widze że są tu osoby które sieznają na zawieszeniu a ja szukam pilnej porady i jakiejkolwiek pomocy możecie mi powiedzieć co myslicie o tym zawieszeniu i czy sie opłaca http://www.allegro.pl/item178802100_zaw ... f_ii_.html
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich


Cena nie jest zła chociaz ze 50 zl mógł bys targowac ale ja ci osobiscie odradzam przejechałem juz ze 4000tys km na tak niskim zawieszeniu i mówiąc szczerze boje sie ze wkoncu zajade ten mój przód auta na każdy krawęznik musisz uważać i zero wygody wracajac do zawieszenia z aukcji amorki tych firm sa napewno twarde a nie srednio utwardzane to tyle ci moge napisac dowiedz sie jeszcze ile obnizaja bierz 40/40mm nizej nie ma sensu no chyba ze w polsce nie mieszkasz a mówiac szczerze to za 500zł kupisz nowe sprezyny obnizajace o 30mm H&R do zwykłych amorków i bedziesz bardziej zadowolony z jazdy oczywiscie jeszcze jest kwestja wyglau jaka gleba taki wygląd pozdrawiam
tu masz linka jak moje auto wyglada przy obnizeniu 40 na 40 miałem wczesniej 60/40 i posłuchaj sie mnie nie bierz takiego
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/843 ... a320b.html