Jak zrobic auto niskie i miekkie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Splash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 15, 2004 18:22
Lokalizacja: Krakow

Jak zrobic auto niskie i miekkie

Post autor: Splash » czw lis 25, 2004 00:13

Mam pytanko.Od paru miesiecy jezdze na sporcie.tzn.Krotkie sportowe sprezyny,z przodu i z tylu amortyzatory bilstein.Na te nasze drogi samochod jest jednak za niski i za twardy,miske zdazylem juz nie raz przyrysowac.No i stad pytanko...Chcialbym zeby samochod byl wyzszy i jednak nieco miekszy...zmieniac amortyzatory i sprezyny czy wystarczy zmienic tylko sprezyny???
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2007 10:32 przez Splash, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw lis 25, 2004 00:33

jedno i drugie na seryjne, jeśli chcesz wysoko i miękko. można ewentualnie od GTI (-20mm) miękko do tego.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Splash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 15, 2004 18:22
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Splash » czw lis 25, 2004 15:31

Dzieki za odpowiedz.
Nie chcialbym wracac na standardowa wyskosc ,lecz minimalnie nizej i do tego miekko.Czyli wynika z tego,ze sprezyny od GTI spasuja mi po zalozeniu normalnych amortyzatorow bedzie juz dosyc miekko???Pytam tak dokladnie bo u mnie w samochodzie pojecie miekkosci w ogole nie istnieje:D
Dzieki za odpowiedz



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw lis 25, 2004 17:19

Tak, na zawiasie od GTI jest komfortowo, nie ma co porównywać, z H&R, czy Koni....
Jeśli chodzi o twardośc, dużo też tu znaczą opony, nie wiem jakie masz w tej chwili, ale na profilu 45, czy mniejszym, strasznie trzęsie, nawet na standardowym zawieszeniu.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Splash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 15, 2004 18:22
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Splash » pt lis 26, 2004 03:39

Dzieki za rade.No problem z tymi opnkami bo profil mam dokladnie jaki opisales...alenarazie zajme sie tylko zawieszniemi zobaczymy jaki bedzie efekt.
A mam jesczejedno pytanko.Poniewaz czesto jestem w niemczech to mam okazje kupic baaaardzo tanio sprezyny z takiego samego golfa jak ja lub z Gti.Sa to uzywki jede golf przejechal 65 000 a drugi 85 000 na tych sprezynkach.Czy to w ogole ma sens???Czy sprezyny sie niszcza?Jezeli juz to mysle ze na polskich drogach ich zywotnosc jest o wiele mniejsza niz na niemieckich.



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » pt lis 26, 2004 15:20

Chętnie kupie pd Ciebie to zawieszenie !!! marcin333@op.pl


MORE POWER

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt lis 26, 2004 21:40

Chcesz mieć twardo i wysoko - no to amory olojowo - gazowe.
Albo amory sportowe a spręzyny seryjne!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Splash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 15, 2004 18:22
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Splash » pt lis 26, 2004 23:54

dzieki za rady.:)problem w tym ze ja nie chce nie "wysoko i twardo" ale "nieco nizej niz standardowo i dosyc miekko":Dwiem,ze wydziwiam,ale jakbyscie mieli jakies rady jak to uzyskac to bylbym wdzieczny.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob lis 27, 2004 17:59

Nie jestem pewien - niech ktoś mądrzejszy się wypowie!!
CZy miał ktoś seryjne sprężyny a sportowe amory - czy auto nie siada???
Jestem ciekaw, bo one chyba są krótsze???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pn lis 29, 2004 20:22

do krótkich sportowych amorów nie ma sensu zakładac zwykłych standardowych sprężyn bo spreżyna i tak bedzie tak zgnieciona że to nic nie da.Ja miałem krótki z przodu na -60 i chciałem wymienić springi na standard a tu kapa.
Moim zdaniem albo standard albo sport wszelkie inne kombinacje są do pupy.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lis 29, 2004 21:28

A czy na amorach gazowych auto siada???
Czy zakładając progresywną sprężynę ze seryjnym amorem ten ostatni szybko pada i mniej więcej po ilu kilometrach???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

kiniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:03
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: kiniu » ndz lut 25, 2007 14:02

Ja mam kolego teraz taki sam problem kupiłem zawieche miala byc 40/40 okazało sie ze jest jakies 80/40 z tym ze nie jest az tak twardy ze usiedziec nie mozna dlatego mysle o opcji na przód standard amory i sprezyny obnizające o jakies 35-40mm ponoc mozna taka konfiguracje stosowac nie wiem jak sie na tym jeździ ale spewnoscia dam ci nie długo znac popatrz na alegro jest troche tego



Awatar użytkownika
DEX9985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 12:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: DEX9985 » pn kwie 02, 2007 01:06

witam mam do was takie pytanie troche nie na temat ale widze że są tu osoby które sieznają na zawieszeniu a ja szukam pilnej porady i jakiejkolwiek pomocy możecie mi powiedzieć co myslicie o tym zawieszeniu i czy sie opłaca http://www.allegro.pl/item178802100_zaw ... f_ii_.html
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/148/4d351acf34a1aa6a.jpg[/img][/url]

kiniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:03
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: kiniu » pn kwie 02, 2007 14:58

DEX9985 pisze:witam mam do was takie pytanie troche nie na temat ale widze że są tu osoby które sieznają na zawieszeniu a ja szukam pilnej porady i jakiejkolwiek pomocy możecie mi powiedzieć co myslicie o tym zawieszeniu i czy sie opłaca http://www.allegro.pl/item178802100_zaw ... f_ii_.html
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich


Cena nie jest zła chociaz ze 50 zl mógł bys targowac ale ja ci osobiscie odradzam przejechałem juz ze 4000tys km na tak niskim zawieszeniu i mówiąc szczerze boje sie ze wkoncu zajade ten mój przód auta na każdy krawęznik musisz uważać i zero wygody wracajac do zawieszenia z aukcji amorki tych firm sa napewno twarde a nie srednio utwardzane to tyle ci moge napisac dowiedz sie jeszcze ile obnizaja bierz 40/40mm nizej nie ma sensu no chyba ze w polsce nie mieszkasz a mówiac szczerze to za 500zł kupisz nowe sprezyny obnizajace o 30mm H&R do zwykłych amorków i bedziesz bardziej zadowolony z jazdy oczywiscie jeszcze jest kwestja wyglau jaka gleba taki wygląd pozdrawiam
tu masz linka jak moje auto wyglada przy obnizeniu 40 na 40 miałem wczesniej 60/40 i posłuchaj sie mnie nie bierz takiego
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/843 ... a320b.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości