JAk zmienic gumki od zaworów w RPeku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
JAk zmienic gumki od zaworów w RPeku
TAk jak w temacie, ogólnie chodzi mi o to czy muszę ściągać głowice czy też wystarczy odkręcić wałek rozrządu jeśli chcę zmienić gumki . a wogole od tych gumek może mi brać olej bo kiedy kupiłem auto to był już komplet nowych gumek w schowku (pewnie poprzedni właściciel nie zdarzył zamontować. ślinik trochę mi kopci i bierze olej ale wydaje mi sie ze pierścienie są dobre bo silnik jest silny i dobrze chodzi tylko martwi mnie ten dym i branie oleju...
Z gory dzieki za pomoc
Z gory dzieki za pomoc
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2912221&sid=0226b10758733a6b82e200ad04ef422f#2912221]FIRE AND ICE by Żulik[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276750]Moje obecne mk1[/url] Tak jak wyszedł z fabryki z drobnymi dodatkami.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276750]Moje obecne mk1[/url] Tak jak wyszedł z fabryki z drobnymi dodatkami.
Nie ma potrzeby zdejmowania głowicy jeśli dysponuje się narzędziami, które zatrzymają zawór aby nie wpadł do cylindra
Jeśli bierze dużo oleju to same uszczelniacze nie na długo mogą pomóc, możesz mieś prowadnice zużyte.
Sam wymieniałem kilka razy uszczelniacze w takich silnikach bez ściągania głowicy i roboty jest na 2-3godz
Jeśli bierze dużo oleju to same uszczelniacze nie na długo mogą pomóc, możesz mieś prowadnice zużyte.
Sam wymieniałem kilka razy uszczelniacze w takich silnikach bez ściągania głowicy i roboty jest na 2-3godz
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 14:15 przez krzycho85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Narzędzie które trzyma zawór to sznurek włożony do cylindra przez dziurę po świecy (albo sprężarka). Problem to narzedzie do naciskania sprężyn przez zdjęciam zamków ( do zrobienia raczej samodzielnie) i dobre szczypce do wyjecia starych gumek. Zresztą opisy są.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
najpierw sznurek, potem kręcenie wałem tak żeby sznurek ścinął się i podparł zawory. Bez sznurka i tak nawet w najwyższym położeniu tłoka zawór trochę opadnie co powoduje że założenie zamków jest bardzo trudne
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości